Gå til innhold

Jeg ville bare dele denne, helt enkelt.


inus

Anbefalte innlegg

Til erten i magen som aldri ble.

 

Vi ventet på deg. Var spent på tiden som skulle komme og hvilke nye og spennende erfaringer vi skulle få om 7 måneder. Spent på hvilke trekk du skulle få fra oss og hvilke som skulle være dine helt egne. Aldri har jeg gledet meg så til å se mitt eget resultat og uansett være ubeskrivelig glad for utfallet. Pappa ville lære deg å spille gitar og jeg ville lære deg å ta vare på familien.

Det så vi frem til, å bli en egen familie. Gledet oss til å gi "lillingen" på 10 mnd. et halvsøsken. Pappa til å bli tobarnsfar og jeg til å bli mamma for aller første. Den drømmen fins der fortsatt på et vis, og den slo rot så fort i hjertet mitt da jeg så den positive graviditetstesten.

Vi ønsket oss deg. Målte millimeterne hver dag for å følge med på hvor mye du vokste fra dag til dag, og sammenlignet med vanlige ting som vi har størrelsesforhold til. Som en ert, et bringebær eller en oliven. Små gleder som du blir større i hjertet.

 

For en uke siden hadde jeg ingen aning om de store tårene som inatt triller. Ingen aning om at du aldri skulle få bli vår januarbebis.

Boken "Gravid - en 9 måneders fyll-i-bok" med ukesoppdateringer ville stoppe etter uke 9 og første kontroll hos jordmor. Boken "Da jeg var liten" med navneforslag og gjettninger for om barnet i magen skulle bli en gutt eller jente blir heller aldri fylt ut ordentlig for deg. Bøkene pakket jeg ned idag da jeg kom hjem fra sykehuset. Sokkene i nyfødtstørrelse med "mom + dad = me" og hentedressen som Mor har heklet, som alle mine tre tantebarn har reist hjem i fra barselavdelingen i, ligger fortsatt i skuffen sammen med bittesmå pysjamaser og luer.

 

Og der skal det få ligge en stund til.

 

Dette er 2,5 mnd siden jeg skrev. Imorgen tidlig ligger det en ny graviditetstest på badet, etter en strek på en idag, så kanskje vi er heldige alikevel... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Vil bare sende deg en god klem og ønske deg lykke til og håper d klaffer dwnne gangen♥

 

Takk! Det gjorde det jammen også. Kom nettopp fra UL, veldig lite embryo (uke 6 + noen dager). 4 mm mirakel og et dunkende hjerte  :wub:  Slapper av etter en lang helg, og UL sist onsdag da legen ikke kunne se noenting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...