Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #1 Skrevet 5. september 2013 Hva tror dere er best? Normalt bruker vi bare trille de få gangene vi har behov for vogn her hjemme, men jeg tenker at det blir mye trasking i gatene, handleposer, stellebag osv. Er det ikke bedre å ha med en litt mer stabil vogn da? Mannen min mener det blir pes med sportsvogn med tanke på evt taxi fra flyplass osv! Anonymous poster hash: 40e42...440
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #2 Skrevet 5. september 2013 Vi var 4 dager i københavn med vår lille på 1.5 i sommer og er sjeleglad for at jeg ikke tok med trilla men sportvonga, det er mye mennesker, mye brostein osv, og med alt man skal ha med seg ut + det man kjøper vil jeg si det er bedre å håndtere en sportsvogn enn en trille. Anonymous poster hash: f23a5...352
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #3 Skrevet 5. september 2013 Sportsvogn! Anonymous poster hash: 83b90...ea8
Honningmelon Skrevet 5. september 2013 #4 Skrevet 5. september 2013 Sportsvogn. Det er mye brostein i Danmark, og den er det ikke behagelig å kjøre trille på.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #5 Skrevet 5. september 2013 Takk jenter, var akkurat det jeg trodde! Hi Anonymous poster hash: 40e42...440
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå