Gå til innhold

Liker ikke røykerene på min jobb!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sluttet og røyke, så nå er det visst ikke noe vits at jeg tar pause. Det er visst forbeholdt røykerne, jeg blir så sint! Må man røyke for og ta seg 5 min pause? Matpausen får jeg, men ikke 5 nå og da... Flere som har opplevd dette?

Anonymous poster hash: 25bf7...ecc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri opplevd det på min jobb. Jeg har aldri røyka, men jeg blir ofte spurt av røykerne om jeg vil pause sammen med dem

Anonymous poster hash: cc980...8ee
Skrevet

Ta 5 min da vel... Ikke skyld på dem som røyker for at du ikke tar pauser, det er kun ditt eget problem!! Jeg røyker ikke, men er stadig ute og skravler med dem som gjør det... Ser ikke på noen måte problemet ditt!!

Skrevet

Jeg har sluttet og røyke, så nå er det visst ikke noe vits at jeg tar pause. Det er visst forbeholdt røykerne, jeg blir så sint! Må man røyke for og ta seg 5 min pause? Matpausen får jeg, men ikke 5 nå og da... Flere som har opplevd dette?

Anonymous poster hash: 25bf7...ecc

Ehhh... Ja, slik har det vært på alle mine arbeidsplasser. De 5-minuttene er en 'rettighet', men kun for røykere. Det er i alle fall det inntrykket alle røykerne gir. Hva tenkte du om dette selv, da du var røyker? Brukte du å spørre noen av ikke-røykerne om å bli med å ta en pause?

Anonymous poster hash: 53f0c...ae1

Skrevet

Jeg jobber i bhg, og der får alle røykerne lov til å ta seg 5 min. Vi som ikke røyker får ikke det.... Så røykerne får flere goder enn oss som ikke røyker

Anonymous poster hash: f5d7e...349

Skrevet

Som pedleder pleier jeg å tilby ikke røykerene 5 min på lik linje med røykerene dersom der er mulighet. Dersom vi har det travelt må røykere også værsågod klare seg med sine 30 min midt på dagen på lik linje med alle andre.

Skrevet

Dette ble jeg angrepet for av en kollega den gang jeg røyka. Fikk en tirade for st det bare var vi som røyka som kunne ta pauser.

Svarte henne som sant var, at det ikke var vår skyld eller ansvar at hun valgte å ikke ta pause. Hvis hun mente hun hadde færre rettigheter enn oss, så fikk hun ta det med klubben eller ledelsen. Hos oss hadde alle rett til fem minutters pause hver time. Det gjaldt alle, og om noen ikke gadd å benytte seg av dette så var det virkelig deres eget problem.

Anonymous poster hash: d2f97...b0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...