Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #1 Skrevet 5. september 2013 Hei! Er det dårlig av meg og ikke ta med barnet på Cirkus, der det er en del dyr som ikke hører hjemme?? Har sett dyr på mange andre måter, det samme gjelder klovner! Takk for svar! Anonymous poster hash: 0798c...3ce
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #3 Skrevet 5. september 2013 Hei! Er det dårlig av meg og ikke ta med barnet på Cirkus, der det er en del dyr som ikke hører hjemme?? Har sett dyr på mange andre måter, det samme gjelder klovner! Takk for svar! Anonymous poster hash: 0798c...3ce Nei, det er et helt greit prinsipp å ha. På norsk skrives sirkus med s. Anonymous poster hash: 155ea...9bf
Frk.surrehue Skrevet 5. september 2013 #4 Skrevet 5. september 2013 Nei det er ikke dårlig av deg. Aldri dratt på cirkus med min datter.
*sutrikus-trassaldrius* Skrevet 5. september 2013 #6 Skrevet 5. september 2013 Mulig jeg er naiv nå, men jeg tanker at vi i norge har såpass med kontollorganer slik at dyrene har en viss "minstestandard" mtp plass/behandling etc?! Uansett så er vel et "naturlig liv" myye hardere enn et liv som sirkusdyr...
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 5. september 2013 #7 Skrevet 5. september 2013 Nei, det er du ikke. Jeg gjør heller ikke det.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #8 Skrevet 5. september 2013 Mulig jeg er naiv nå, men jeg tanker at vi i norge har såpass med kontollorganer slik at dyrene har en viss "minstestandard" mtp plass/behandling etc?! Uansett så er vel et "naturlig liv" myye hardere enn et liv som sirkusdyr... Feil, og feil. Anonymous poster hash: a1310...7e1
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #9 Skrevet 5. september 2013 Mitt barn skal aldri på noe sirkus heller. Vi drar heller på åpen gård med dyr, eller teater. Anonymous poster hash: a1310...7e1
IreneUtålmodig Skrevet 5. september 2013 #10 Skrevet 5. september 2013 Blir ikke no sirkus her heller, for kjedelig og altfor dyrt. Det er jo et sirkus uten dyr som kommer til Norge innimellom? Sirkus Cirkör? Cirque du Soleil er uten dyr har jeg hørt
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #11 Skrevet 5. september 2013 Ser flere gjør narr av meg fordi jeg opplyste om at sirkus skrives med s. Greit nok, men det var faktisk bare ment som en høflig opplysning, fordi det ser utrolig gammeldags ut å skrive cirkus - på linje med plastic og camera. Anonymous poster hash: 155ea...9bf
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #12 Skrevet 5. september 2013 Mulig jeg er naiv nå, men jeg tanker at vi i norge har såpass med kontollorganer slik at dyrene har en viss "minstestandard" mtp plass/behandling etc?! Uansett så er vel et "naturlig liv" myye hardere enn et liv som sirkusdyr... Nei, nei og nei. Enkelt å google dette før du uttaler deg. Anonymous poster hash: 201e8...17d
nagini Skrevet 5. september 2013 #13 Skrevet 5. september 2013 Nei, du hadde vært en dårligere mor om du lærte barna dine at dyremishandling er underholdning.
DaTuMa Skrevet 5. september 2013 #14 Skrevet 5. september 2013 Jeg har heller aldri tatt eldste min på sirkus selvom hun har villet. Jeg ønsker ikke å være med på å støtte dyreplageri. Vi har vært i dyreparker og på bondegårder, hun har hatt det veldig gøy der.
mamma_bergen Skrevet 5. september 2013 #15 Skrevet 5. september 2013 Jeg er ikke kjip fordi jeg ikke tar datteren med på sirkus,jeg vil heller kalle meg opplyst og empatisk Så lenge det er dyr der,går ikke vi der.
scarecrow2011 Skrevet 5. september 2013 #16 Skrevet 5. september 2013 Nei vi går heller ikke på sirkus som har dyr. Da går vi heller på åpen gård dager o.l.
Mamma med 2 små Skrevet 5. september 2013 #18 Skrevet 5. september 2013 Ja jeg synes du er litt kjip. Sirkus er jo kjempe gøy! Det at dyrene lider i norske sirkus er bare løgn og pissprat. Ene siden av vår familie driver sirkus så dette vet jeg mye om. Det som står i mediene og Google er kun skremmeselspropaganda utført av hysteriske og ekstreme dyrevernsforkjempere.
Kortslutning Skrevet 5. september 2013 #19 Skrevet 5. september 2013 Nei, du er ikke kjip. Sirkus er noe dritt, og bør ikke støttes.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #20 Skrevet 5. september 2013 Da jeg var liten og dro på sirkus (i norge) fikk jeg en gang gå og se på dyrene. Glemmer aldri hestene som hadde merker etter å ha blitt slått til blods med pisken. Har aldri gått på sirkus med dyr siden da. Anonymous poster hash: 2e46e...76d
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #21 Skrevet 5. september 2013 Syns det er like komisk hver gang sirkusdebatten kommer opp, for de få gangene vi har vært på sirkus, er det jo alltid stappfullt. Jeg nekter å tro at alle her er så politisk korrekte at dere aldri går på sirkus Anonymous poster hash: 2a55c...b9a
*Yuna* Skrevet 5. september 2013 #22 Skrevet 5. september 2013 Nei! Går heller ikke på sirkus med dyr.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #23 Skrevet 5. september 2013 Ja jeg synes du er litt kjip. Sirkus er jo kjempe gøy! Det at dyrene lider i norske sirkus er bare løgn og pissprat. Ene siden av vår familie driver sirkus så dette vet jeg mye om. Det som står i mediene og Google er kun skremmeselspropaganda utført av hysteriske og ekstreme dyrevernsforkjempere. For noe sludder du hoster opp her. Anonymous poster hash: ff488...1c1
*Yuna* Skrevet 5. september 2013 #24 Skrevet 5. september 2013 Ja jeg synes du er litt kjip. Sirkus er jo kjempe gøy! Det at dyrene lider i norske sirkus er bare løgn og pissprat. Ene siden av vår familie driver sirkus så dette vet jeg mye om. Det som står i mediene og Google er kun skremmeselspropaganda utført av hysteriske og ekstreme dyrevernsforkjempere. For noe sludder du hoster opp her. Anonymous poster hash: ff488...1c1 Enig! Du vet tydeligvis ikke mye om dette.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #25 Skrevet 5. september 2013 Ja jeg synes du er litt kjip. Sirkus er jo kjempe gøy! Det at dyrene lider i norske sirkus er bare løgn og pissprat. Ene siden av vår familie driver sirkus så dette vet jeg mye om. Det som står i mediene og Google er kun skremmeselspropaganda utført av hysteriske og ekstreme dyrevernsforkjempere. For noe sludder du hoster opp her. Anonymous poster hash: ff488...1c1 Enig! Du vet tydeligvis ikke mye om dette. Er det rart hun mener det hun mener nåren del av familien lever av cirkus og dyreplageri.. håper det kommer en lov son forbyr dyr på cirkus! Anonymous poster hash: b91ab...8f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå