Gå til innhold

om en baby sover "for mye" på dagen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

går det da ut over nattesøvna? har en baby på 3,5 mnd som til tider sover veldig mye på dagtid, og nå har hun begynt å våkne hver andre time på natta og litt mer...

smokken er ikke nok,hun spytter den ut og roer seg ikke før puppen er i munnen . MEN hun er ikke spesielt sulten heller,spiser litt og så sovner hun... 

tror jeg blir helt tullerusk i hodet av så lite søvn...

noen som har hatt samme erfaring og som vet grunnen?

ikke er det økedager heller,for da hadde hun vel villet spise ofte på dagtid også?

Anonymous poster hash: 71d70...558
Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. min var sånn at om han sov mye på dagen så sov han enda mindre på natta. Så vi måtte vekke for å få rytme.

Skrevet

1. min var sånn at om han sov mye på dagen så sov han enda mindre på natta. Så vi måtte vekke for å få rytme.

å nei,må jeg det... hvor gammel var babyen din da du begynte med dette da?

HI

Anonymous poster hash: 48cee...d27

Skrevet

Det har ikke vært et problem med mine to. Men, yngste begynte som din å kreve mye på natten. Han var tydelig sulten da, så kan kanskje ikke sammenlignes.

Kanskje du kan prøve med fri søvn formiddag å finne et passende klokkeslett baby ikke sover etter? Da sikrer du vertfall en god våkenøkt før sovetid!

Skrevet

Her var det omvendt. Mye søvn på dagen gav gode netter. Lite søvn på dagen ble overtrøtt unge som ikke klarte å finne roen på natten og våknet i ett.

Skrevet

Ikke vært ett problem her heller, heller motsatt. Hvis det er lite søvn på dagtid, så blir han overtrøtt og er urolig på natta. Søvn avler jo søvn sies det :)

Anonymous poster hash: d9fe1...325
Skrevet

Vil kun råde deg til å sove mer på dagtid selv, i en liten periode. Hun er bare 3,5 mnd. Hun er i en periode hvor hun begynner å "våkne mer" og se verden rundt seg. Dette kan forstyrre nattesøvnen i en periode, da hun har mange inntrykk å bearbeide. Puppen er en trøst og nærheten til deg som mor hjelper å roe henne ned. Så lenge dere fullammer, ville jeg forsøkt å holde ut. Det går over!

Anonymous poster hash: d76ad...fad

Skrevet

Vil kun råde deg til å sove mer på dagtid selv, i en liten periode. Hun er bare 3,5 mnd. Hun er i en periode hvor hun begynner å "våkne mer" og se verden rundt seg. Dette kan forstyrre nattesøvnen i en periode, da hun har mange inntrykk å bearbeide. Puppen er en trøst og nærheten til deg som mor hjelper å roe henne ned. Så lenge dere fullammer, ville jeg forsøkt å holde ut. Det går over!

Anonymous poster hash: d76ad...fad

takk for svar! noen ganger må man bare høre det fra andre... skal prøve å sove mere selv istedet og håpe at det retter seg selv...

HI

Anonymous poster hash: 48cee...d27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...