Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #1 Skrevet 4. september 2013 Hva har skjedd? Anonymous poster hash: 23ceb...565
DotM Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 Var noen som ble utestengt etter en diskusjon med moderator, også var det sikkert noen som slettet seg i protest
Ooops I did it AGAIN Skrevet 4. september 2013 #3 Skrevet 4. september 2013 Kan vel ikke utestenge noen pga en diskusjon??
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #4 Skrevet 4. september 2013 De ble sure, furtet og gikk. Kan vedde på at mange av de er her likevel, men dog som anonyme brukere eller under et annet nick. Anonymous poster hash: ebc43...2f2
DotM Skrevet 4. september 2013 #5 Skrevet 4. september 2013 Kan vel ikke utestenge noen pga en diskusjon?? Leste ikke diskusjonen selv, men de hadde visst kalt modde litt div av navn og slikt
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #6 Skrevet 4. september 2013 Hva gikk diskusjonen ut på, da? Har ikke fått med meg noe som helst, jeg... HI Anonymous poster hash: 23ceb...565
Ooops I did it AGAIN Skrevet 4. september 2013 #7 Skrevet 4. september 2013 Jaja, jeg synes vel moderatorene her er kjappe med å slette på oppfordring fra brukerne. De bør lese nøye først, og vurdere om det er behov for sensur. Personhets og trusler feks er ting de for meg bare kan fjerne, men er mye annet som blir borte også...
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #8 Skrevet 4. september 2013 Hva gikk diskusjonen ut på, da? Har ikke fått med meg noe som helst, jeg... HI Anonymous poster hash: 23ceb...565 Du, det finnes en søkefunksjon på forumet her. Bruk den. Og forresten, det er stortingsvalg til helgen. Og de bomber Syria. Og prinsesse madde er på tjukka. Anonymous poster hash: 55313...680
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #9 Skrevet 4. september 2013 Hva gikk diskusjonen ut på, da? Har ikke fått med meg noe som helst, jeg... HI Anonymous poster hash: 23ceb...565 Du, det finnes en søkefunksjon på forumet her. Bruk den. Og forresten, det er stortingsvalg til helgen. Og de bomber Syria. Og prinsesse madde er på tjukka. Anonymous poster hash: 55313...680 Du sidestiller info om bombing av Syria med at en prinsesse er gravid? Jaja..... Ikke alle som har like lett for det. Anonymous poster hash: f1072...1d7
DotM Skrevet 4. september 2013 #10 Skrevet 4. september 2013 http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144075501-hvorfor-ble-sug-lut-slettet/
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #11 Skrevet 4. september 2013 Er Pashla borte? Anonymous poster hash: 240c7...649
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #12 Skrevet 4. september 2013 Luten ba om å bli slettet fordi hun ble forfulgt av en ubrukelig og dertil mørkeblå moderator med lav kritikktoleranse. Doppler ble sperret fordi hun forsvarte luten og gikk i klinsj m samme moderator - begge disse trådene er slettet eller frisert til det ugjenkjennelige så der finner du ikke noe. En 7-8 andre slettet seg i protest mot forholdene. Og svært mange av oss andre teller på knappene. Anonymous poster hash: 3a5ca...448
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #13 Skrevet 4. september 2013 Dessuten vurderer flere å slette seg pga at tråder der nickbrukere outes med bilde og oppskrift på hvordan man kan finne dem på facebook får stå i timesvis. Det blir gabnske idiotisk all den tid tråder som fjaser litt med Siv Jensen slettes p ået øyeblikk, mens slikt får stå. Det er jo ikke første gang heller. Ikke lenge siden en bruker som i utgangspunktet signerte som anonym ble med nick pga en teknisk feil heller. Flere av oss lurer på hvor trygge vi egenltig er her, og om moddene bare jobber når noen kritiserer dem eller politikere de stemmer på Anonymous poster hash: 17a2b...504
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #14 Skrevet 4. september 2013 Enkelte bruker visst for mye tid her inne, det tar over livet. Jeg er her ganske mye selv, egentlig alt for mye, men det kan jeg tydeligvis ikke måle seg med "stobrukere" Anonymous poster hash: efb1e...b96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå