Gå til innhold

Guttungen på 5,5 år vil ha Lynet Mc Queen genser.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan han virkelig bruke det i barnehagen eller indikerer dette at vi ikke har smak?

Er det fint nok? Sammen med enten joggebukse - nei, det kan han jo ikke bruke.... Eller baggy dongribukse??

Satt på spissen, men med alle disse trådene om klær, måtte jeg bare.

Anonymous poster hash: 2af68...384
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh...kriiise!

Hallo! La ungen ha på seg den genseren han ønsker.

Er det rart det er klespress i skolen? Foreldrene skaper det jo allerede i barnehagen.

Skrevet

Dette må være tull eller ?  

Skrevet

Ja, det var tull, fra ende til annen. Men med alle disse klærtrådene måtte jeg bare.

Lynet Mc Queen genser skal han få, på mandag, når det er planleggingsdag og vi skal kooooooose oss i byen. Kanskje får han bolle og is også, en mandag. :)

Skrevet

Er du gal? Ved å la barnet få ha på seg den genseren han liker støtter du mobbing, og er med på utestengelse av alle som ikke har råd til, eller gidder å kjøpe, sånn genser til sine barn. Du burde kle ham kun i kjipe klær så ingen kan bli misunnelige, ærlig talt.

Makan til egoisme ass.

Anonymous poster hash: 47fd7...a83

Skrevet

Er du gal? Ved å la barnet få ha på seg den genseren han liker støtter du mobbing, og er med på utestengelse av alle som ikke har råd til, eller gidder å kjøpe, sånn genser til sine barn. Du burde kle ham kun i kjipe klær så ingen kan bli misunnelige, ærlig talt.

Makan til egoisme ass.

Okay. Men spørs om han blir godtatt i barnehagen i dag da. For han har EN GRÅ JOGGEBUKSE på seg. Stakkars gutten min, han kommer til å få traumatiske problemer i lang tid etterpå. I tillegg har han CUBUS genser på seg, og joggebuksa er fra H&M. Fy for en mamma jeg er.

Hjelper det at trusa er fra Disney Store????? :lol:  :D  :P  :)  :o

Skrevet

Da bli han nok mobbet ja. Du burde ringe alle de andre foreldrene og kreve at de heller ikke kler ungene i kule klær!

Skrevet

Kan han virkelig bruke det i barnehagen eller indikerer dette at vi ikke har smak?

Er det fint nok? Sammen med enten joggebukse - nei, det kan han jo ikke bruke.... Eller baggy dongribukse??

Satt på spissen, men med alle disse trådene om klær, måtte jeg bare.

haha ;)

Anonymous poster hash: 5a30e...54b

Skrevet
:o Altså, nå blir jeg helt forvirret her!? Jeg lærte nemlig i en tråd litt tilbake at genser med lynet på er trashy!??
Skrevet

:o Altså, nå blir jeg helt forvirret her!? Jeg lærte nemlig i en tråd litt tilbake at genser med lynet på er trashy!??

Huffda, var veldig som jeg skulle traumatisere sønnen min da................... :wacko:  :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...