Gå til innhold

Desembermagene i 3. trimester <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest flykræsj

Wow! Har vært "borte" et par dager, og skal si ting har skjedd!! :) Merker det er med skrekkblandet fryd jeg registrerer at den ene etter den andre er fødeklare og/el settes igang. Hadde min siste arbeidsdag igår, og nå blir det utrolig deilig å slappe av og ikke minst gjøre alt klart! Hadde blitt litt stressa om baby kom imorra for å si det sånn... Har sett. Frem til å pusle litt til jul og fikse de siste babytingene :) synes det er så koselig. Forresten vært på UL og baby har snudd seg igjen med hode ned :D og det etter 8 uker i permanent seteleie. Snille snille baby!!

Blåser litt fødestøv på de som er klar og lei. Jeg drøyer gjerne et par uker ;)

Wow! Har vært "borte" et par dager, og skal si ting har skjedd!! :) Merker det er med skrekkblandet fryd jeg registrerer at den ene etter den andre er fødeklare og/el settes igang. Hadde min siste arbeidsdag igår, og nå blir det utrolig deilig å slappe av og ikke minst gjøre alt klart! Hadde blitt litt stressa om baby kom imorra for å si det sånn... Har sett. Frem til å pusle litt til jul og fikse de siste babytingene :) synes det er så koselig. Forresten vært på UL og baby har snudd seg igjen med hode ned :D og det etter 8 uker i permanent seteleie. Snille snille baby!!

Blåser litt fødestøv på de som er klar og lei. Jeg drøyer gjerne et par uker ;)

Så utrolig bra! Du må være kjempelettet! Ingenting er bedre enn å "få lov til" å gjøre dette på den normale måten :)

Glad på dine vegne :)

B:)

Så flott at babyenhar snudd seg!

Jeg har jo gått hjemme siden i sommer pga rrisikosvangerskap, og nesten vært sikker på at det skulle bli satt igang pga svf. Så er superfornøyd med å ha holdt meg unna tidlig forløsning :)

Nå truer det såpass at jeg har hatt daglige kontroller nå i det siste og jeg er glad for å komme igang og ikke risikere mer. Selv om jeg merker at jeg ikke har gått på overtid denne gangen.

Men når han er 4 kg alt så et det greit å ikke vente de siste 2 ukene :P

Annonse

Her ble det visst novemberbaby! Knøttet kom ut 38+3 i perfekt stand, om enn ikke helt slik vi hadde planlagt. I stedet for den rolige vannfødselen som jeg hadde planlagt ble det styrtfødsel på baderomsgulvet her hjemme med pappaen som jordmor. Til tross for at det var uventet var det en veldig fin opplevelse - og dessuten en morsom historie :)

Her ble det visst novemberbaby! Knøttet kom ut 38+3 i perfekt stand, om enn ikke helt slik vi hadde planlagt. I stedet for den rolige vannfødselen som jeg hadde planlagt ble det styrtfødsel på baderomsgulvet her hjemme med pappaen som jordmor. Til tross for at det var uventet var det en veldig fin opplevelse - og dessuten en morsom historie :)

Gratulerer så mye!! :-D

Skriv lang fødselshistorie!!! Pliiiis!!!!

Gratulerer så mye:)

Anonymous poster hash: bb72e...a60

Oi, og wow! Det hørtes heftig, og også littegranne skummelt, ut! Men det virker jo som at det gikk veldig bra :)

Gratulerer så masse! Stas :)

Hei hei alle sammen ;-) Hadde termin 3.desember. Men pga min tungpusthet, valgte dei å setta meg igang torsdag måren 21.11.13 med ballong. Den låg inne et døgn, hadde rier og greier, men siden gutten våras låg så langt oppe endå, stoppet riene, og eg fekk neste måren, asså igår fredag tatt vannet, og satt på drypp etter noen timar.. Tok mange timar, men når prinsen endelig kom, kom han rekordkjapt på 4pressrier.. Kl 16.41 i går ettermiddag. Syns faktisk at riene eg hadde i MANGE timar var mye bedre, enn dei 4pressriene eg hadde i 7minutt. Trodde eg sko...ja revna, eksplodera osv... Men ikkje alltid det me føle stemme, hehe ... Overlevde fint dei pressriene, og slapp og sy... Det hadde eg aldri trodd etter den eksplosjonen :-) masse lykk t, t dåkkår andre, som vente i spenning på dåkkas herlige små. Me har d heilt fantastisk !!! Den følelsen!!!

Annonse

Gjest flykræsj

Gratulerer! Denne historien må vi høre når du orker... ;) Action

Gjest flykræsj

Hei hei alle sammen ;-) Hadde termin 3.desember. Men pga min tungpusthet, valgte dei å setta meg igang torsdag måren 21.11.13 med ballong. Den låg inne et døgn, hadde rier og greier, men siden gutten våras låg så langt oppe endå, stoppet riene, og eg fekk neste måren, asså igår fredag tatt vannet, og satt på drypp etter noen timar.. Tok mange timar, men når prinsen endelig kom, kom han rekordkjapt på 4pressrier.. Kl 16.41 i går ettermiddag. Syns faktisk at riene eg hadde i MANGE timar var mye bedre, enn dei 4pressriene eg hadde i 7minutt. Trodde eg sko...ja revna, eksplodera osv... Men ikkje alltid det me føle stemme, hehe ... Overlevde fint dei pressriene, og slapp og sy... Det hadde eg aldri trodd etter den eksplosjonen :-) masse lykk t, t dåkkår andre, som vente i spenning på dåkkas herlige små. Me har d heilt fantastisk !!! Den følelsen!!!

Gratulerer!! Så gøy med novemberbaby :) Kos dere i adventstiden

hvordan er det med matinntaket jenter? jeg får nesten ikke i meg noe mat. drikke solbersirup for å få inn litt energi og smoothie, men mat frister ikke og jeg klarer knapt en brødskive før jeg er stappmett! :( Håper baby får den næringen den trenger likevel? !

Gjest Bjørketreet

Jeg har også problemer med matlysten, og føler meg egentlig aldri ordentlig sulten. Men samtidig så føler jeg meg aldri ordentlig mett heller :P Jeg passer på å spise som normalt enten jeg vil eller ikke, blir skikkelig dårlig og humørsyk av å ikke få i meg mat :s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...