Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #1 Skrevet 4. september 2013 Har to barn på 5 og 1 år og tror jammen vi er på vei igjen...Alt tyder på det. Synes vi har det travelt nok fra før, men vi har hatt lyst på 3 barn- bare ikke riktig ennå. Abort er uansett uaktuelt. Men vi er slitne etter et hektisk år med oppussing, nye jobber og baby. Hvordan er det egentlig å ha 3 barn i denne alderen.? Minste rekker akkurat å runde to, eldste begynner på skolen. Det burde jo gå? Anonymous poster hash: 87d19...075
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 ... Anonymous poster hash: 87d19...075
anonymemammaen Skrevet 4. september 2013 #3 Skrevet 4. september 2013 Det blir sikkert noen tøffe tak, men ikke verre enn at dere takler det bra! Du har vel selv lagt merke til hvor vanvittig kjapt ungene blir store, så slitsomme perioder går jo fort over Dessuten blir de å ha glede av hverandre siden alderen er såpass tett! Masse lykke til, dette går helt supert
Hun med alle ungene Skrevet 4. september 2013 #4 Skrevet 4. september 2013 Jeg tror man klarer det man vil klare. Jeg hadde 5 fra før,og mannen 2 og vi ble gravide på et tidspunkt det passet ganske dårlig. Det var overhodet ikke planlagt,men abort var uaktuelt. Jeg visste hva det gikk ut på å ha en baby,og at det kom til å bli tungt. Men magen min vokste veldig fort,og jeg følte på meg at det var noe som ikke stemte helt. Vi dro derfor på en ekstra ultralyd,og der var det to små jenter! Nå er de 4 mnd gamle og det går faktisk veldig fint Det blir nok hektisk i starten,men det blir nok koselig også! Masse lykke til
*Smiley* Skrevet 4. september 2013 #5 Skrevet 4. september 2013 Vi har fra 1-6 år og det er slitsomt til tider. Ikke planlegg større prosjekter med det første;)Men det er masse kos og glede også Rutiner er viktig , da får man mer tid i hverdagen .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå