Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #1 Skrevet 4. september 2013 Jeg har virkelig prøvd å sette meg inn i de ulike partiene i år, slik at jeg kan stemme riktig ut fra mine synspunkter. Jeg har havnet på Senterpartiet. Noen som er veldig uenige i deres politikk, og hvorfor? Anonymous poster hash: 2c83b...31d
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #3 Skrevet 4. september 2013 Det mest negative er vel at de samarbeider med AP.... Anonymous poster hash: 47352...3d9
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #4 Skrevet 4. september 2013 Anonym bruker, on 04 Sept 2013 - 13:22, said: Det mest negative er vel at de samarbeider med AP.... Anonymous poster hash: 47352...3d9 Nå spør jeg sikkert veldig dumt, men hvem samarbeider de med? Jeg kan veldig lite om Senterpartiet, har alltid stemt det samme i alle år, men burde vel lese meg opp på de andre partiene også Anonymous poster hash: 2c83b...31d
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #5 Skrevet 4. september 2013 Lederen er ikke spesielt sympTisk. Men viktige saker har partiet. Anonymous poster hash: 08f78...56f
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #6 Skrevet 4. september 2013 Anonym bruker, on 04 Sept 2013 - 13:22, said: Det mest negative er vel at de samarbeider med AP.... Anonymous poster hash: 47352...3d9 Nå spør jeg sikkert veldig dumt, men hvem samarbeider de med? Jeg kan veldig lite om Senterpartiet, har alltid stemt det samme i alle år, men burde vel lese meg opp på de andre partiene også Anonymous poster hash: 2c83b...31d AP = Arbeiderpartiet Anonymous poster hash: 86fe8...257
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #7 Skrevet 4. september 2013 Anonym bruker, on 04 Sept 2013 - 13:35, said: Anonym bruker, on 04 Sept 2013 - 13:30, said: Anonym bruker" data-cid="145657837" data-time="1378293747" data-date="i dag, 13:22 said: Anonym bruker, on 04 Sept 2013 - 13:22, said: Det mest negative er vel at de samarbeider med AP.... Anonymous poster hash: 47352...3d9 Nå spør jeg sikkert veldig dumt, men hvem samarbeider de med? Jeg kan veldig lite om Senterpartiet, har alltid stemt det samme i alle år, men burde vel lese meg opp på de andre partiene også Anonymous poster hash: 2c83b...31d AP = Arbeiderpartiet Anonymous poster hash: 86fe8...257 Hehe.. Jeg leste visst feil. Vet selvfølgelig at AP er arbeiderpartiet, men leste at de ikke samarbeidet med dem.. Men det gjør de altsåAnonymous poster hash: 2c83b...31d
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #8 Skrevet 4. september 2013 Opp Anonymous poster hash: 2c83b...31d
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #9 Skrevet 4. september 2013 Veldig lite galt etter min mening, men så har jeg også bestandig stemt på dem. Anonymous poster hash: f37df...12b
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #10 Skrevet 4. september 2013 Landbrukspolitikken og rovdyrpolitikken. Kunne aldri stemt SP. Anonymous poster hash: 668df...b46
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #11 Skrevet 4. september 2013 Landbrukspolitikkken og rovdyrpolitikken. Er virkelig reaksjonert, forferdelig parti. Skjønner ikke at unge, oppegående mennesker kan stemme på senterpartiet (men det gjør det vel ikke?). Ser for meg at det bare er gamle, bornerte einstøinger som stemmer det partiet. De vil jo ha Norge tilbake til middelalderen (men en middelaler der alle rovdyr er utryddet). Jeg synes virkelig du bør tenke deg om en gang til, HI. Anonymous poster hash: a5ce1...bf4
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #12 Skrevet 4. september 2013 Landbrukspolitikkken og rovdyrpolitikken. Er virkelig reaksjonert, forferdelig parti. Skjønner ikke at unge, oppegående mennesker kan stemme på senterpartiet (men det gjør det vel ikke?). Ser for meg at det bare er gamle, bornerte einstøinger som stemmer det partiet. De vil jo ha Norge tilbake til middelalderen (men en middelaler der alle rovdyr er utryddet). Jeg synes virkelig du bør tenke deg om en gang til, HI. Anonymous poster hash: a5ce1...bf4 Jeg mener faktisk at de er farligere enn FrP. Basert på egoisme og ekslkudering (alt for Norge og norske bønder, drit resten, skyt ulven fra helikopter) Anonymous poster hash: a5ce1...bf4
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #13 Skrevet 4. september 2013 Svært lite galt med SP, bortsett fra at de er vinglete. De har vært i regjering både på borgerlig og sosialistisk side. Siden slutten av 1980-tallet har de vært i regjering sammen utgått fra Høyre, i regjering med statsminister fra KrF, og i den rød-grønne koalisjonsregjeringen Stoltenberg de siste 8 årene. Men de har mange viktige saker, da! Anonymous poster hash: 0a6cb...963
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #14 Skrevet 4. september 2013 Jeg kunne aldri gitt min stemme til et parti som går inn for utryddelse og reduksjon av allerede kritisk truede nøkkelarter i Norsk natur! Og det for en (bi)næring som ikke produserer mer enn 7% av kjøttet norges befolkning drar nytte av.Videre gnuger de på gamle konservative driftsformer i landbruket som er på linje med andre land vi ikke liker å sammenlgne oss med.Et gammelt ordtak sier at det nytter ikke å jage på en dau hest. Det er mange muligheter i norsk landbruk, men vi må følge med i tiden og kan ikke lulle oss inn i samme tralten som for 100 år siden. Anonymous poster hash: 05641...9b3
Vil Skrevet 4. september 2013 #15 Skrevet 4. september 2013 Problemet med SP? Ola Borten Moe. Mekig minister som har fått Norge inn i den mest skitne og miljøfiendtlige av alle industrier, nemlig oljesand i Canada. Pføy!
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #16 Skrevet 4. september 2013 Takk for gode tilbakemeldinger. Uff dette er ikke lett. Man finner jo ikke et parti som man er 100% enig med.. Anonymous poster hash: 2c83b...31d
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #17 Skrevet 4. september 2013 Senterpartiet er det partiet jeg er mest enig med. Lite gale ting med dem. Senterpartiet vil ikke låse seg til samarbeid med noen, de setter nøkkelsakene sine først. Anonymous poster hash: 3917c...64a
*Yuna* Skrevet 4. september 2013 #18 Skrevet 4. september 2013 At de er for pelsoppdrett. Og i mot ulv. Nok til at de mister min stemme.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #19 Skrevet 4. september 2013 Senterpartiet er dyreplagerparti nr 1!! Ministeren demes nektet å vedta at elefanter ikke skulle være på sirkus enda alle andre etater hadde sagt at det burde bli forbudt. De nekter å legge ned pelsdyrnæringen ennå det er dyreplageri utenlike! De vil drepe all rovdyr så bønder kan slippe løs dyra sine på beite i tre mnd uten å passe på de. De er rett og slett dyreplagere! Anonymous poster hash: 4f08a...3c3
valkyrien Skrevet 4. september 2013 #20 Skrevet 4. september 2013 Rovdyrpolitikken... Pelsdyrnæring...
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #21 Skrevet 4. september 2013 Derfor mistet de min stemme også Anonymous poster hash: 2c83b...31d
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #22 Skrevet 4. september 2013 Senterpartiet er dyreplagerparti nr 1!! Ministeren demes nektet å vedta at elefanter ikke skulle være på sirkus enda alle andre etater hadde sagt at det burde bli forbudt. De nekter å legge ned pelsdyrnæringen ennå det er dyreplageri utenlike! De vil drepe all rovdyr så bønder kan slippe løs dyra sine på beite i tre mnd uten å passe på de. De er rett og slett dyreplagere! Anonymous poster hash: 4f08a...3c3 SP har ikke flertall på Stortinget. Hvis de andre partiene hadde ønsket å legge ned pelsdyrnæringen kunne de gjort det for lenge siden. Det samme med elefantene. Om de andre pariene hadde vært enige om å forby dem på sirkus kunne de gjort det. Det er ikke en ting SP kunne gjort for å hindre det. Anonymous poster hash: f37df...12b
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #23 Skrevet 4. september 2013 Jeg er også enig i mye til SP, og det får ikke gjennomslag bare dem alene Anonymous poster hash: 2c83b...31d
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #24 Skrevet 4. september 2013 nei, de er jo rundt sperregrensa, så de har ingenting de skulle sagt....det er ap som leker med de, og bruker de få % de har på stortinget. Anonymous poster hash: 31e50...b36
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #25 Skrevet 4. september 2013 Etter min personlige mening er omtrent ALT galt. Lederen, politikken, utspillene dems... Et Frp for bønder. Livredde for alt som ikke er norskprodusert, proteksjonistiske til det ekstreme, en latterlig rovdyrpolitikk, de vil verne.oelsdyrnæringa (hallo?!?!?!) Og de kommer med de sykeste utspill, feks idag: det blir ikke norsk fårikål med Erna.som statsminister. For en ubrukelig gjeng! Anonymous poster hash: 965b6...4a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå