mamma_til_gutt Skrevet 4. september 2013 #1 Skrevet 4. september 2013 Vi har et Cybexsete som gutten på 17 måneder allerede har vokst fra... Må derfor kjøpe nytt. Hva bør jeg kjøpe nå? Han er jo alt for liten til å settes forover, og bare 12 kg. Finnes det et sete som er fint for ham en stund fremover? Vil helst unngå å kjøpe enda et nr2. sete som han vokser ut av ila ett år eller to, dersom det er mulig.
Elsker livet Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 Jeg ville ha prøvd stoler som kan stå bakovervendt til 25 kg. Sett det i bilen og se hvor god plass barnet ditt får. Samtidig ser du hvor høyt opp du kan montere selene.
mamma_til_gutt Skrevet 4. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2013 ja, det er sikkert lurt. Er det høyere vektklasse på rene bakovervente stoler? Har du et tips til et sted jeg kan starte? Føler at jeg alltid får tips om den stolen som er på kampanje for tiden, om jeg henvender meg til babybutikkene... Blir helt forvirret.. Har et besafe combi x3 i fars bil, og i for seg fornøyd, men det er alt for stort for min bil, og han får en håpløs sovestilling i det.
Elsker livet Skrevet 4. september 2013 #4 Skrevet 4. september 2013 Britax maxway (denne skal være ekstra lang i ryggen) Maxi cosi mobi, britax multitech
mamma_til_gutt Skrevet 4. september 2013 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2013 takk! Utrolig sure penger å måtte ut med en gang til, så jeg vil gjøre det riktig denne gangen
Gjest Gullguttene Skrevet 4. september 2013 #6 Skrevet 4. september 2013 Vi har besafe izi plus, syns det er veldig praktisk. Er kjempefornøyd:)
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #7 Skrevet 4. september 2013 Jeg anbefaler også izi plus!! Her kan du lese hvorfor http://mammamanualen.com/2013/08/08/sikkerhet-i-bil-og-fordeler-ved-izi-plus/ Anonymous poster hash: 9e2b8...f7f
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #8 Skrevet 4. september 2013 Vi har Britax two way, gutten vår liker å sitte i det og har god plass uten at det tar mye plass i bilen. Men det er helt umulig å sove i. Innbiller meg at noen av de andre Britax setene er bedre. Anonymous poster hash: 3cd20...37d
mamma_til_gutt Skrevet 4. september 2013 Forfatter #9 Skrevet 4. september 2013 aldri hørt om izi plus jeg. Hvor selges det, ser det ikke på barnas hus etc..
Appelsinpiken Skrevet 4. september 2013 #10 Skrevet 4. september 2013 Izi plus er ganske nytt, sjekk feks bilekstra. Vi skal ha oss dette. Hvilken bil har du siden du ikke hr plass til et combi? Izi plus mener jeg er like stort, men det går opp til 25 kg og har bedre hvilestilling enn combien.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #11 Skrevet 4. september 2013 Vi har britax multitech og har vært veldig fornøyd med et til begge våre. Godt sete for dem å sove i og greit i sitte bakover i til de er 4år, men det vil selvfølgelig variere etter hvor store barn man har også. Vi kjøpte setet vårt for 5 år siden, så det kan godt hende at det har kommet noen bedre britax-seter også. Anonymous poster hash: b14cd...57b
mamma_til_gutt Skrevet 4. september 2013 Forfatter #12 Skrevet 4. september 2013 Izi plus er ganske nytt, sjekk feks bilekstra. Vi skal ha oss dette. Hvilken bil har du siden du ikke hr plass til et combi? Izi plus mener jeg er like stort, men det går opp til 25 kg og har bedre hvilestilling enn combien. Jeg har en ford focus stv. Det er vel feil å si at det ikke er plass, men om jeg setter det inn er det ikke plass til hverken mannen eller meg i passasjersetet. Vi er lange begge to. Får teste ut izi plus! takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå