Gå til innhold

Du store min, så kjedelig det har blitt her inne.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært inne og tittet her noen dager nå, for første gang siden den store masseslettingen der 90% av de interessante brukerne slettet seg. Og det ble som jeg antok - en side for middelmådighet og ungepreik. Det er jo greit, da sletter jeg meg også, og tenker at her har moderatorene virkelig maktet å stikke sin oppdragsgiver i ryggen, og det noe så grundig. Fra underholdende til komplett irrelevant på 0,4 sekunder - gratulerer.

Anonymous poster hash: 77101...a68
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lag litt fart du da, ikke klag på noe di sikkert kam fikse selv, eller er du for feig ;) ?

Skrevet

enig...

Anonymous poster hash: 311a7...7a5
Skrevet

Herregud, nå må dere slutte å tro at det var sååå mye artigere her for en uke siden pga et par personer som hang her. Jeg ser overhodet ikke noen endring i interessante innlegg. Skriv noe digg selv eller få dere et liv utenom nettet. Eller finn et annet forum.

Anonymous poster hash: 401b8...313

Skrevet

Synes selv det er tettere mellom de interessante innleggene nå. Slipper å måtte leite mellom alle trådene som er fulle av ræl.

Anonymous poster hash: aa0a7...e17

Skrevet

Herregud, nå må dere slutte å tro at det var sååå mye artigere her for en uke siden pga et par personer som hang her. Jeg ser overhodet ikke noen endring i interessante innlegg. Skriv noe digg selv eller få dere et liv utenom nettet. Eller finn et annet forum.

Anonymous poster hash: 401b8...313

Men andre kan vel oppfatte virkeligheten annerledes enn deg? Det kan vel hende at noe av det som har blitt borte er interessant for andre selv om ikke du ser noen endring? Er det mulig tror du eller tror du at andre har samme oppfatning av kjedelig/interessant som deg?

Anonymous poster hash: 38b72...fac

Skrevet

Jeg syns det er veldig greit her nå jeg!

Antall innlegg er kanskje redusert litt, men det er fortsatt de interessante innleggene som er her, alt tullet innimellom er heldigvis redusert mye.

Jeg har begynt å sjekke innom her oftere de siste dagene, rett og slett fordi det er mer seriøse innlegg, langt fra like mange tullete og useriøse innlegg, og ikke minst langt færre frekke, stygge og provoserende innlegg.

Anonymous poster hash: 8178d...f08

Skrevet

BUHU....

Fatter ikke at folk baserer livskvaliteten sin på fiktive folk på nettet. 

Hvem vet om de som var så forbanna interessante her ikke var gamle gubber på 75 som ikke hadde annet å gjøre enn å sitte her å le av dere tullinger som ser så opp til de! 

Get a life, gå ut i solen, tren, finn på fritidsaktiviteter, og slutt å sitt på nettet og syt over spøkelser!

Anonymous poster hash: 1c22d...541
Skrevet

Så lag litt liv her inne sjøl! Mange av oss andre er faktisk fornøyd med hvordan det har blitt. Man kan legge ut en tråd uten å bli halshugd for å gjøre motsatt av hva "fiffen" her inne ville gjort.

Anonymous poster hash: eec79...604
Skrevet

jeg synes ikke det er så annerledes her jeg. men så gadd ikke jeg åpne de teite trådene som bare ble laget for å provosere heller da. dessuten er det flott uten alle Jarle, Fotbalfruen og andre "kjendis" hetsetrådene! har aldri lagt spesielt merke til de som dere påstår forsvant her fra. hvor mange var det? 2 stk? sikker på at det er de selv som lager alle disse trådene om hvor kjedelig det har blitt her inne!

Skrevet

Hva er det egentlig du savner da? Hetsetråder, utroskapstråder, vaginaprat osv? Hver sin smak, men kan hende du finner et forum som passer deg bedre der 90% av trådene er white trash prat?

Anonymous poster hash: b380d...18a
Skrevet

Enig med deg, Hi.

Anonymous poster hash: 8fa79...6d1

Skrevet

Jeg er også enig med deg, HI.

Anonymous poster hash: 1cff7...72d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...