Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #1 Skrevet 3. september 2013 For ett par uker siden brant huset vårt ned, og vi har mistet absolutt alt. Vi har vært en del på området for å berge leker fra utsiden, rydde litt og hentet ut ting vi har hatt lagret i en bod på tomta. Har også hatt ekstremt mye jobb med å skrive ned lister med absolutt alt vi eier og har, hatt takstmenn, politi, brannvesen og hele pakken på telefonen samt forsikringsselskap osv. Er på jobb på dagtid, så må bruke mye tid på kveldene og ta fri innimellom for å få tingene til å gå rundt nå. Vi lever i et kaos, og aner ikke stort om hva som kommer til å skje fremover, eller hva som forårsaket brannen. Men på toppen av det hele kommer det vilt fremmede folk bort for å spørre og greve om hva som har skjedd, hvorfor det begynte å brenne, hva vi blir til å gjøre fremover, hvilken forsikring vi har, om vi får penger til ditt og datt osv, og ikke minst stopper folk omtrent helt opp når dem kjører forbi huset vårt! Folk bryr seg fint lite om oss (bortsett fra venner og naboer), de kommer kun og prater fordi dem er så helvettes nysgjerrige- så drar dem og hilser såvidt når man ser dem igjen!Vi har mer enn nok med å ta vare på barna og komme oss så fort som mulig i stabile rammer, om vi ikke skal bruke energien på å stå å forklare oss til vilt fremmede som egentlig ikke bryr seg om en forbanna dritt! Da burde dem i det minste si at de kan hjelpe eller bidra om vi har behov for det. Men neida, de skal bare høre på sladder så de kan slenge dritt videre til andre og spre rykter. Å bo på en liten plass er noe dritt i slike tilfeller!!!Folk er så jævlig frekke og respektløse at jeg vil spy! Er nesten så ille at jeg nesten ikke orker gå ut døra om dagene. Sånn, det var dagens utblåsning fra en søkksliten husløs småbarnsmor Ha en fin kveld alle sammen, nå skal jeg endelig krype under dyna! Anonymous poster hash: f0c2b...7f9
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #2 Skrevet 3. september 2013 Skal ikke si at jeg vet hvordan du ha det, for jeg har heldigvis aldri opplevd noe lignende. Men vil sende deg en god klem Anonymous poster hash: a4799...699
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #3 Skrevet 3. september 2013 Det samme opplevde vi, folk kom til og med og spurte hvor mye penger vi fikk igjen på forsikringa! Akkurat som det var noe jeg kom til og si til dem. Vil bare ønske deg lykke til videre, det er masse jobb og mye en aldri kan få tilbake. Det vi gjorde var og ta kontakt med venner og familie, ofte sitter jo gjerne søsken på endel av de samme bildene ihvertfall Anonymous poster hash: a77c6...aac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå