Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #1 Skrevet 3. september 2013 http://www.abcnyheter.no/penger/oekonomi/2013/09/03/spetalen-hevder-stoltenberg-har-en-skjult-formue-pa-45-millioner Anonymous poster hash: dad42...875
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #2 Skrevet 3. september 2013 Ja, skulle du sett. De samme skattereglene gjelder for statsministeren som for alle oss andre. Hvilket snylteri!! Anonymous poster hash: 34690...b1a
Iiiiik Skrevet 3. september 2013 #3 Skrevet 3. september 2013 Jeg skammer meg ikke, men det er mulig jeg burde det. Vet ikke om jeg ser opp til Stoltenberg, men respekterer ham helt klart. Synes regnestykket til Spetalen er nokså spesielt. Bor ikke Stoltenberg i rekkehus på Nordberg? Er dyrt på den kanten av byen altså, men så dyrt? Hytta eier han vel sammen med familien sin? To søstre og en far, men den er kanskje verdt en 30-40 mill den hytta? Synes også det er rart å regne statpensjon inn i dagens formue. Er det noen av oss andre som skattelegges for fremtidig inntekt? Ikke jeg i hvert fall.
☆☆☆ Skrevet 3. september 2013 #4 Skrevet 3. september 2013 Har du forstått det du har lest? Det er då ikkje hemmelig at Stoltenberg eig eit hus (andel i tomannsbolig om eg hugsar rett) og har pensjonsavtale. At han eig hytte saman med søskena er heller ikkje akkurat ein sensasjon. Ingen ting av dette er undratt skattlegging, men som alle andre nyt han godt av at eigedommar har låg likningsverdi i forhold til marknadsverdi. Og betalar du skatt av oppspart pensjon? I så fall er du blitt grundig lurt.. Alt handlar om korleis ein velger å framstille fakta og korleis ein anna velg å lese framstillinga.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #5 Skrevet 3. september 2013 Landets største snylter faktisk? Hva med nullskatteytere? Hva med folk som lyver på seg barn for å få barnetrygd? Folk som unnlater å melde at de har fått barnehageplass mens de fortsatt mottar kontantstøtte? Millionærer som melder flytting til skatteparadis? Anonymous poster hash: 4d926...e84
Gjest Vicky Pollard Skrevet 3. september 2013 #6 Skrevet 3. september 2013 Litt vittig at dette kommer fra Spetalen... Ellers synes jeg at vår statsleder lever ganske så nøkternt i forhold til de fleste andre statsledere...
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #7 Skrevet 3. september 2013 Jeg ser på ingen måte opp til ham og har lite respekt for fyren, men å kalle ham landets største snylter blir for dumt. Jeg synes han er en veik og unnvikende politiker, men det er også eneste grunnen til at jeg misliker ham. Anonymous poster hash: 8a030...a1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå