sugmeiføet! Skrevet 3. september 2013 #1 Skrevet 3. september 2013 Om dere som stemmer Ap og barna dine når de blir voksene stemmer Frp. Hva tenker dere om det?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #2 Skrevet 3. september 2013 Det er klart at barna skal oppdras til selvstendig tenkning, og hadde de stemt høyre hadde jeg tatt det med fatning. Men om de hadde stemt frp, og dermed vist et svært tvilsomt verdigrunnlag, hadde jeg nok tenkt at jeg hadde svikta min oppgave som mor. Anonymous poster hash: 73650...338
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #3 Skrevet 3. september 2013 Frp har da mye fornuftig, feks ang. innvandring. Og, barna mine oppdras til å tenke selvstendig, så uansett hva de stemmer har de min støtte. Anonymous poster hash: b4da8...8c9
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #4 Skrevet 3. september 2013 Jeg hadde vel kasta de på dør og nekta for å være i slekt med dem!! Neida Men, hvis sønnen min hadde vist et så dårlig menneskesyn som NOEN FrP'ere viser, så hadde jeg tatt en oppvask med ham! Kan jo hende FrP er blitt normale innen den tid Anonymous poster hash: 196c2...c34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå