Gå til innhold

Hva syns du om folk som ikke stemmer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må le litt av alt dette snobbete hatet mot FRP-velgere. White trash folket jeg kjenner til (trygdede, lavtlønnede, uutdannede, folk som leser se og hør, bilblader og ser på såpeopera og reality) stemmer stort sett SV og AP. Jeg stemmer FRP, har mastergrad, og det gjelder faktisk flere jeg kjenner. Stemmer vanligvis høyre, men fordi høyre vil ta subsidiene til bøndene ble det FRP i år.

Anonymous poster hash: bfcbb...4c0

For Frp er ikke for å kutte i landbruksstøtten, tror du? Du må virkelig ha fått en billigmaster uten lesing - Frp har systematisk gått mot støtteordningene i flere år.

Anonymous poster hash: 8c873...126

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser de som ikke stemmer som late, slaskete, selvopptatte og jeg tror de mangler utdanning og ikke er spesielt intelligente.

Jeg kunne f.eks aldri ha fallt for en mann som ikke stemmer.

Huff, er rart hvor mye fordommer man faktisk har!

Anonymous poster hash: 5b13a...c6e

Skrevet

Tenker at folk som ikke stemmer er litt dumme. Ser på det som en plikt. Hver stemme er en oppslutning om demokratiet. Og en bør vise sin takknemlighet ved å stemme.

Skrevet

Jeg syns faktisk det er bedre at folk avstår fra å stemme enn i stemme på måfå eller feks stemme på samme parti som de alltid har gjort selv om de faktisk er mer enige med et annet parti.

Skrevet

Stemmer ikkje pga. Hørt om LOVER og LYGER.

Anonymous poster hash: 6fb4f...930

Skrevet

Jeg tenker at jeg har litt for mye annet som er viktig i livet mitt til at jeg må mene noe om folk jeg ikke kjenner. Og jeg kjenner antageligvis ikke noen som ikke bruker stemmeretten sin.

Men, om man stemmer eller stemmer blankt, det er ett fett. Man trenger ikke dra å putte en blank lapp i kassa fordi andre har gitt deg muligheten, om du allikevel ikke er engasjert nok til å vite hva du skal stemme.

Anonymous poster hash: 843eb...031

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...