Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #1 Skrevet 3. september 2013 Jeg jobber heltid i turnus hvor jeg arbeider bla annenhver helg. Vaktene mine er på 12 timer om gangen. Pga lange vakter og annenhver helg er det ikke alle hverdager jeg jobber. I tillegg er jeg heltid student på universitetet og har forelesninger 3 ganger i uken. Jeg får stadig vekk høre at jeg "ikke jobber hver dag slik som vanlige mennesker gjør" og at jeg overhodet ikke har rett til å si ting som at jeg av og til er litt sliten fordi de tross alt "jobber hver mandag til fredag 8-16" - som er vanlig, mens jeg faktisk har fri et par ukedager. Synes det er så dårlig gjort.... Jeg jobber faktisk 100% jeg å, i tillegg til at jeg har skole 100%. Merker jeg begynner å miste motet litt her nå.... Ingen som synes det jeg gjør er noe bra... I deres øyne "dasser" jeg tydeligvis bare rundt hele tiden. Anonymous poster hash: bf2ca...123
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #2 Skrevet 3. september 2013 Du får spørre om de vil bytte: JEG beundrer de som har nattevakter. Anonymous poster hash: 03b46...d0a
Ileus Skrevet 3. september 2013 #3 Skrevet 3. september 2013 Ikke bry deg om hva andre sier, tenk inni deg " Stakkars deg som går gjennom livet som en imbesill " Så skal du se at det preller av på deg
Edelweis Skrevet 3. september 2013 #4 Skrevet 3. september 2013 herregud, steng ørene! ingen har vel noe med hvorfor man føler seg sliten. er man sliten så er man det. uavhengig om man jobber 30 eller 100%!
☆☆☆ Skrevet 3. september 2013 #5 Skrevet 3. september 2013 (endret) Ikkje berre jobbar du 100%, du har ei arbeidsordning som beviselig er ei tøffare belastning enn kun dagjobbing. Gi beng i kva dei seier, du veit kva du legg att av innsats i yrkeslivet og andres kommentarar endrar ikkje det. Endret 3. september 2013 av ★
soleia Skrevet 3. september 2013 #6 Skrevet 3. september 2013 Full respekt, hadde aldri orka eit slikt hardkjør som du har. Kan ikkje forstå at du får slike reaksjonar.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 3. september 2013 #7 Skrevet 3. september 2013 Ta igjen med samme mynt. Si at de ikke har noen grunn til å klage, fordi de tross alt bare har 8 timers dager, og fri hver eneste kveld og helg!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #8 Skrevet 3. september 2013 Tusen takk dere Veldig fint å høre, trengte det nå...... Bare fikk litt nok i dag når jeg etter å ha hatt skole man-tir-ons og jobb tors-fre-lør-søn (uka som var) og igjen skole denne mandagen, også blir jeg møtt i dag med at jeg ikke har lov å si det var deilig med en fridag fordi "det er vanlig å jobbe hverdagene...." - akkurat som jeg er mindre vert eller noe.... Når jeg jobbet de 4 dagene som var jobbet jeg faktisk 48 t på 4 dager.... og ja, jeg var sliten når jeg måtte opp kl 06.00 i går for å dra på skolen! Men hjelper med oppmuntring fra dere snille damer Anonymous poster hash: bf2ca...123
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå