Gå til innhold

Kanskje ikke den skarpeste kniven i skuffen...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde bare det var dyr man avlet på.

Skrevet

Enig. Nå er jeg på ingen måte en slik "lat mor" som hun beskriver der, men de jeg kjenner som faktisk går hjemme har GODE grunner! Og jeg får vondt på dems vegne da jeg leser slikt. Det er vel ikke akkurat mange som går hjemme og er husmor fordi de faktisk har lyst til det. Og dersom de vill, og KAN så so what? Jeg syns det er vanskelig å forstå selv hvordan noen orker å gå hjemme, men det betyr ikke at jeg ikke skjønner hvorfor. Noen funker det for, andre ikke. De får alldeles ikke ræva full fra staten dersom man velger dette.

Anonymous poster hash: 1bdd2...561

Skrevet

Flere enn meg som ikke vet om de skal gråte eller le av dette...? Snakk om å tro at alt er svart-hvitt. Nesten så jeg ikke tror det går an å være så enkel.

http://www.familieprat.no/wordpress/idawinther/2013/08/30/ser-ikke-opp-til-late-modre-som-gar-hjemme/

Anonymous poster hash: 2afe3...fcb

Tydelig at hun forsøker å provosere for å få flere lesere. Ikke kunne hun forskjell på å/og eller hun/henne. Var det ikke hun som var på Unge mødre som ville bli/var modell? Pinlige greier uansett! !

Anonymous poster hash: ad259...8fe

Skrevet

Er deg mulig å være så dum. Hjernedødt innlegg!!

Anonymous poster hash: 02f15...80f

Skrevet

Jøss, hun har jo flere skrivefeil enn 12-åringen min jo...

Anonymous poster hash: 9963a...ed6
Skrevet

Jeg vil ikke mene noe om hvordan folk lever livene sine, så lenge barna har det godt må alle gjøre det som passer dem best.

Men - jeg sliter med å ta henne seriøst pga den dårlige teksten. Jeg er ikke en av dem som til stadighet kommenterer skrivefeil her inne, men dette var vondt å lese, dårlig setningsoppbygning og altfor mange skrivefeil.

Skrevet

Orket ikke å lese det ferdig pga en helt rævva gramatikk og setningsoppbygging.

Stokk dum var hun og.

Anonymous poster hash: 176d9...a81

Skrevet

Hjelpes, hvor dårlig hun er til å skrive. Da tenker jeg ikke bare på skrivefeilene, hele innlegget er jo helt elendig

Anonymous poster hash: aa122...d75
Skrevet

Oioioi, hun var ikke kniv engang, nærmere skje. Uvitende jentunge!

Anonymous poster hash: 6473b...918

Skrevet

Hun skriver hun er kunster? Hva er det? Som ei bikkje da, eller? Mener hun kanskje kunstner?

Skrevet

Hva i alle dager er et regulert sexliv? Er jeg navid som ikke kjenner dems type ekteskap?

Stakkars, stakkars jente, et klassisk eksempel på at noen bør beskyttes fra seg selv i bloggverden.

Får bare håpe hun får seg mer utdannelse (kanskje hun klarer å skrive noen setninger riktig da).

Kanskje får hun mer forståelse og empati for andre etterhvert som hun blir voksen...

For hun trenger virkelig å bli voksen.

Anonymous poster hash: fc978...751

Gjest Gullguttene
Skrevet

Noen mennesker burde bare ikke blogge, og denne dama er en av de.

Gjest sussie77
Skrevet

Hun virket utrolig umoden og lite gjennomtenkt. Gadd ikke lese alt engang.

Skrevet

Omtrent like skarp som DIB-hønsa som kakler her inne skulle jeg tro.

Anonymous poster hash: a01c4...a34

Skrevet

Nå driver dere faktisk med mobbing her. Og det på høyt nivå.

Denne jenta sliter veldig både med selvtilliten ( derfor føler hun seg bedre av å rakke ned på andre),med alvorlige depresjoner, med en mann ( eller far til sitt barn) som er lite tilstede. Dere behøver ikke legge flere bører på hennes skuldre.

Så vær voksne, og la henne være.

Anonymous poster hash: c6dd5...c7c

Skrevet

Denne jenta sliter veldig både med selvtilliten ( derfor føler hun seg bedre av å rakke ned på andre),med alvorlige depresjoner, med en mann ( eller far til sitt barn) som er lite tilstede. Dere behøver ikke legge flere bører på hennes skuldre.

Hvordan i all verden skal man egentlig vite det? Denne bloggen lå ute på forsiden på VG og skriver man sånt skvip må man jammen forvente reaksjoner også.

HI

Anonymous poster hash: 2afe3...fcb

Skrevet

Enda en grunn til at hun bør beskyttes fra seg selv!

Noen burde virkelig fortelle denne unge kvinnen at dette ikke er positivt for henne altså.. Når jeg skal ansette folk i min bedrift googler jeg dem alltid, og hadde dette kommet opp hadde hun nok havnet nederst i bunken er jeg redd....

Anonymous poster hash: 9963a...ed6

Skrevet (endret)

Hun bør vel ikke skrive slike provoserende blogginnlegg da, hvis hun ikke tåler å høre sannheten etterpå... Endret av Violeta Violeta
Skrevet

Det er ikke sikkert hun selv forstår hvilke konsekvenser dette kan få for henne. Som en over her sa, bør hun kanskje beskyttes litt mot seg selv.

Jeg synes der er dårlig gjort av en så "stor" avis å benytte seg av noen som bør beskyttes mot seg selv. De bidrar til offentlig mobbing.

Skrevet

Gadd ikke lese, hele innlegget. Fordi det var, så alt for dårlig, skrevet.

Anonymous poster hash: 0051a...a40

Skrevet

Det var ett vanskelig innlegg å lese pga alle skrivefeilene og setningsoppbygningene, men essensen var vel:

Alle må gjøre som meg ellers er de teite.

Skrevet

Noen år til på baken, et litt mer åpent syn på at folk er forskjellige og et rettskrivingskurs, så skal jeg heller vurdere å ta det et sånt innlegg særiøst!

Anonymous poster hash: c8489...99f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...