Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #1 Skrevet 3. september 2013 Hei! Noen her som har erfaring med Emmaljunga Edge Duo med sportsunderstell? Har bestilt denne til prinsessa som kommer i november, nå begynner jeg å få litt panikk fordi jeg har lest en del negativt om den? Spesielt understellet har jeg sett at mange klager på. Anonymous poster hash: f75f2...c3b
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #2 Skrevet 3. september 2013 VI hadde fjorårs modellen på emmaljunga edge duo med sportchassi og synts den var skikkelig ræva, den mekanismen til å vende "styret" andre veien var tung og knotete og gikk i stykker før det var gått en mnd. Vi sendte inn understellet og fikk nytt men da classic chassi og det er myyye bedre, det har vi ikke hatt noe problemer med. Hadde jeg vært deg ville jeg ha byttet chassi til classic. Anonymous poster hash: 5072c...ad8
NurseBe Skrevet 3. september 2013 #3 Skrevet 3. september 2013 Fornøyd med vårt sportchassi. God å trille. Har ikke hatt noen problemer på de 3 årene vi har hatt vognen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå