Gå til innhold

Noen som har hatt væske i buken?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

å google gir meg bare mareritt hehe;)

Saken er at jeg var hos privat gyn. i forbindelse med celleprøve og underlivssjekk. Hun brukte og ultralyd for å se om at alt så greit ut. Da sa hun at hun så væske i buken på meg..jeg har hatt et ks så det kunne komme av det, men jeg skulle komme tilbake om 2mnd for å se om det hadde trekt seg tilbake. Tenker jo kreft og heile pakka, men ja..prøver å ikke male fanden på veggen her ;) noen som har hatt det her inne? Forresten snart 7 år siden ks..så syns det er rart om det er væske pga det? :S

 

Anonymous poster hash: 50ed3...cd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En sprukket cyste er helt ufralig og kan gi væske i buken f.eks. Bestill deg en time hos gynekologen eller fastlege så kan dere snakke om det. Finnes mange mer eller mindre ufarlige årsaker til væske i buken :) 



Anonymous poster hash: 6953d...eea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde, men det var fordi jeg holdt på å blø ihjel etter ks. Det du snakker om har jeg ingen erfaring med. Så lenge du blir fulgt opp av lege/gyn og allmentilstanden er bra, så er det bare å vente å se tenker jeg.



Anonymous poster hash: 6284d...0a0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja..har ikke noe problemer eller vondt eller noe. Eneste er at jeg har lette celleforandringer, men det var ingen sammenheng med væsken sa gynekologen. Blir fulgt godt opp, så får vel bare vente og se. Takk for svar :)

 

Anonymous poster hash: 50ed3...cd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helsestudent og ble tatt ultralyd på (utenpå magen da :P ) som en demonstrasjon, og hadde litt væske i buken. Er visst helt normalt, jenter kan ha litt av det :) Og hos deg har de jo en god forklaring med nettopp gjennomgått keisersnitt, og du skal kontrolleres, så det ville jeg ikke tenkt mye på :)



Anonymous poster hash: eb9e7...614
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...