Gå til innhold

hva tror dere dette kan være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har siden i går kveld hatt veldig vondt i ryggen, rett over korsryggen. det gjør veldig vondt når jeg sitte og ligger. Det gjør også vondt når jeg puster dypt inn.

Er alene med barn i dag og får ikke kommet meg til lege før i morgen.

Anonymous poster hash: 702bb...cfd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

DU KAN SØKE PÅ NETTET

Anonymous poster hash: 630b8...f88
Skrevet

Prolaps

Hekseskudd

Anonymous poster hash: 9a4aa...e3d

Skrevet

Nyrebekkenbetennelse? Har du hatt symptomer på urinveisinfeksjon i det siste?

Anonymous poster hash: d9436...09a

Skrevet

De aller fleste ryggsmerter er muskulære. Dvs at du bør prøve å tøye litt om du klarer det (lene deg framover og framover+litt til sidene). Prøv evt med et varmt bad først, før du tøyer.

Om du drar til legen vil du mest sannsynlig få beskjed om at du har "lumbago" - og det har du selv allerede diagnostisert deg med, nemlig smerter i nederste del av ryggen. Vil ikke tro at du blir sendt på noen annen undersøkelse med det første, men om du har det likt om f.eks en måneds tid eller to vil du sikkert bli henvist til f.eks mr.

Prøv å tøy ut, gå en liten tur og prøv å varier mest mulig: ikke sitt for lenge stå for lenge, ligg for lenge osv... Paracet og Ibux pleier å fungere fint for meg, men en skal jo egentlig ikke blande smertestillende uten avtale med lege.

God bedring! Håper smertene gir seg snart...!

Anonymous poster hash: f67f0...c8e

Skrevet

Med den slags problemer går jeg til kiropraktor, legen kan ikke gjøre annet enn å henvise til mr. 

Anonymous poster hash: 80103...aa6
Skrevet

Nyrebekkenbetennelse? Har du hatt symptomer på urinveisinfeksjon i det siste?

Anonymous poster hash: d9436...09a

Nyrebekkenbetennelse er også en mulighet ja! Da må du jo helst komme deg i lege...! Da er det lurt å i så fall ta med en urinprøve til timen, så du får sjekka urinprøva med det samme.

Anonymous poster hash: f67f0...c8e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...