Gå til innhold

jeg har gått ned over 5 kg på 2,5 uke :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare ved å bytte brød mot knekkebrød. Spiser ellers helt normal middag osv.. Men der jeg spsite brød før, frokost og kvelds, har jeg byttet ut med knekkebrød. det gjorde stort utslag :D 

Anonymous poster hash: 8cd02...49d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flink du har vært :-)

Skrevet

ja, og ikke var jeg veldig overvektig heller. jeg er 160 høy, veide 62,5 når jeg starter, er 57,2 nå :)

Skrevet

Jeg har gjort det samme og har ikke gått ned mer enn to kilo på tre uker :( Men håper det er for jeg er nesten 20 kilo overvektig så kroppen tviholder litt før den slipper litt. Bevger meg mer og. Spiser mindre middag også. :(

Anonymous poster hash: e1252...3f2
Skrevet

Men husk ar dei 2 første ukene er det for det meste vannet som forsvinner. Det er no fettet starter. Lykke til

Anonymous poster hash: aad7b...a81

Skrevet

Så bra :)  Jeg har også begynt å spise knekkebrød :)  Følger shape up appen og teller kcal også da. Har gått ned 4,5 kilo på 2 uker. Håper jeg klarer å fortsette å få gode resultater selv om det er mest vann og avfallsstoffer i starten. Har 20-25 kilo igjen så... :o

Du er flink! :D

Skrevet

Skjønner jo at det er mye vann, men det bryr meg ikke. Magen er allerede flatere og buksene er løsere, både rundt livet og lårene. Så det kan være så mye vann det vil, for min del :D

Skrevet

Så bra, hi! Lykke til videre med dietten :)

Jeg har selv begynt å spise knekkebrød så jeg får håpe det gir resultater hos meg også :)

Anonymous poster hash: 03fe2...b7c

Skrevet

Hvilke knekkebrød er det du spiser?

Anonymous poster hash: 8119e...66c
Skrevet

Wasa fiber :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...