Gå til innhold

Er Stonz praktisk for ettåringer i barnehage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 11 mnd gammel unge som snart begynner i barnehage. Kan ikke å gå, og er sikkert seint ute med det, akkurat som storesøstrene sine. Krabber og er fornøyd med det. Sko og støvler er håpløst. Faller av hele tida.

Fungerer Stonz bedre? Er de vanntette nok til å fungere ute i sandkasse og slikt? Er de varme?

Anonymous poster hash: 047b2...8ca
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Minstemor brukte Stonz hele vinteren og de var supre! Var ett da hun begynte i bhg og hadde sine til i vår. Med for selvsagt.

Skrevet

Da begge ungene mine var så liten, brukte dem fotposer. Det syns jeg er mye bedre enn stonz

Anonymous poster hash: 99b1b...5fe

Skrevet

Synes Stonz var fullstendig ubrukelige. Altfor stor og stiv "såle" til barn som ikke kan gå. Føttene blir mye mer fleksible i fotposer.

Anonymous poster hash: 7acb3...bd7

Skrevet

Synes Stonz var fullstendig ubrukelige. Altfor stor og stiv "såle" til barn som ikke kan gå. Føttene blir mye mer fleksible i fotposer.

Ok. Fotposer. Hva slags merke og type da? Er DE vanntette da? Blir mye krabbing i søla.

Anonymous poster hash: 047b2...8ca

Skrevet

På rudo selger de regnsokker med fór. De selges sikkert andre steder også

Skrevet

Synes Stonz var fullstendig ubrukelige. Altfor stor og stiv "såle" til barn som ikke kan gå. Føttene blir mye mer fleksible i fotposer.Anonymous poster hash: 7acb3...bd7

Ok. Fotposer. Hva slags merke og type da? Er DE vanntette da? Blir mye krabbing i søla. Anonymous poster hash: 047b2...8ca
Husker ikke hvilket merke mine brukte, men Reima har noen http://komplettfritid.no/product/reimatec-fotposer-moss-gra

Skrevet

Synes Stonz var fullstendig ubrukelige. Altfor stor og stiv "såle" til barn som ikke kan gå. Føttene blir mye mer fleksible i fotposer.Anonymous poster hash: 7acb3...bd7

Ok. Fotposer. Hva slags merke og type da? Er DE vanntette da? Blir mye krabbing i søla. Anonymous poster hash: 047b2...8ca
Husker ikke hvilket merke mine brukte, men Reima har noen http://komplettfritid.no/product/reimatec-fotposer-moss-gra

Prøvde de på barnas hus til mi på 16 mnd. De har to størrelser, og den største var for liten.. Jenta mi går, men er god og rund med stor fot så sko som passer godt til foten og gir god støtte er vanskelig å finne.

Anonymous poster hash: 26115...936

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...