Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 Alcos Anal hjelper jo mot kløe,noe jeg sliter med. Sheriproct hjelper jo ikke mot denne kløen, men skal være mer effektiv sånn ellers. Anonymous poster hash: 087e6...0b2
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #2 Skrevet 2. september 2013 Scheriproct inneholder kortison, ellers er de like og dermed behøver du kun bruke scheriproct. Når du har brukt scheriproct i en uke, går du over til alvor anal da den er mildere ( siden den ikke inneholder kortison). Kortison kan gjøre huden du smører tynn dersom den brukes lenger enn anbefalt. Anbefaler deg å ta fibertabletter en tid, for å gjøre avføringen mykere. Det bidrar til at en ikke får press i tarmen, og dermed kan hemoiridene lettere forsvinne. Jeg brukte scheriproct og alcos anal flere ganger uten hell, men da jeg begynte å ta fibertabletter hjalp det raskt, og hemoiridene er nå helt borte. Anonymous poster hash: f0cc6...ab8
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #3 Skrevet 2. september 2013 Hvor kan man kjøpe fibertabletter?? Anonymous poster hash: e4303...8dc
Bonanza Skrevet 2. september 2013 #4 Skrevet 2. september 2013 Hvor kan man kjøpe fibertabletter??Anonymous poster hash: e4303...8dc På apoteket feks . Kjøp de til å svelge hele, ikke de til å tygge (smaker ekkelt!). . Signerer det at disse er effektive!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå