Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 Nå er guttungen kommet i alderen at tennene skal løsne, og de nye dukke frem. Men oppdaget idag, at bak melketennene nede er de nye dukket allerede. Så han går med to sett tenner nede. Noen som vet om de løsner av seg selv allikevel eller om de må trekkes? Anonymous poster hash: 3eede...9a7
mbea Skrevet 2. september 2013 #2 Skrevet 2. september 2013 Husker at en jeg kjenner måtte til tannlegen å trekke melketenner Pga de nye var klar bak.. Ble også tannregulering senere for å få dem fint på rekke igjen. Ring tannlegen du
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #3 Skrevet 2. september 2013 min hadde også dobbelt sett. vi var hos tannlegen, som mente at det ville ordne seg av seg selv. Gikk mange måneder, men de gamle datt ut til slutt Anonymous poster hash: 5b922...b9f
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #4 Skrevet 2. september 2013 Jeg hadde sånne tenner, melketennene løsnet av seg selv etter hvert. Det var ikke snakk om å trekke tenner da, men det kan jo ha endret seg de siste 30 årene. Anonymous poster hash: 043c5...ec7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå