Magia Skrevet 2. september 2013 #27 Skrevet 2. september 2013 Signerer Bratz og alle andre horedokker, Lil' Slutz eller hva det nå heter...
Mammaaaaaa Skrevet 2. september 2013 #28 Skrevet 2. september 2013 Alle sånne billige plastikkleker som blir ødelagt etter 5 minutter, etterfulgt av hyling i 30 minutter!
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 2. september 2013 #29 Skrevet 2. september 2013 Nei leikelyder er arti da Et tegn på at det er liv i heimen
Gilette Skrevet 2. september 2013 #30 Skrevet 2. september 2013 Krigsleker er forbudt her i huset, tiltross for at de to eldste driver med konkurranse skyting. Ser en som sier dataspill her spiller vi LBP på PS og storkoser oss alle sammen, dette er ett spill som utvikler koordinasjon, skaperevne m.m og passer for alle mellom 2 og 100 Joda de minste trollene er ikke så flinke enda men de lærer. Ellers liker jeg instrumenter, ja de lager lyd men for noen gøye konserter ungene holder :-)
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #32 Skrevet 3. september 2013 Alle sånne billige plastikkleker som blir ødelagt etter 5 minutter, etterfulgt av hyling i 30 minutter! Er jo bare å la vær å kjøpe det til ungene Anonymous poster hash: fe060...5a1
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #33 Skrevet 3. september 2013 Alle sånne billige plastikkleker som blir ødelagt etter 5 minutter, etterfulgt av hyling i 30 minutter!Er jo bare å la vær å kjøpe det til ungene Anonymous poster hash: fe060...5a1 Nå har ungene bestemødre, bestefedre, onkler, tanter, venner, filletanter +++ Skal love deg det blir mer hyling om jeg bare tar gavene de får fra de når jeg ser det er billig plastskvip! Anonymous poster hash: fc41c...7fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå