Gå til innhold

Leketøy som aldri skulle sett dagens lys

Anbefalte innlegg

Skrevet

* Lekegirarer, trommesett og keyboards og diverse andre grusomme lekeinstrumenter

* Sånne digre gulvpuslespill i skum med tusenvis av biter som ungen aldri gidder å pusle ferdig. 

* og sist men ikke minst... * trommevirvel* : FURBY (Hvor er av-knappen???)

Anonymous poster hash: 3e387...576
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Typiske gutte- eller jenteleker som oppfordrer til kjønnsdelt, diskriminerende lek.

Anonymous poster hash: 7c514...489

Skrevet

Leker som oppfordrer til krig og vold!

Anonymous poster hash: b3054...291

Skrevet

alt som lager for mye lyd.

Anonymous poster hash: c7d8a...bda
Skrevet

Akkurat nå; et lekehelikopter med motorlyd OG sirene! Arrrrgh! Holdt på å kaste det ut vinduet nå.

Instrumenter er greit, men sånne leker med gjentagende lyder gjør meg sprø etter en stund.

Skrevet

Instrumentleker er jo de beste! Minus umusikalske keyboard som spiller i en halv time av seg selv, kanskje. :)

Skrevet

Såg i lekebutikken at de solgte liksomstøvsugere. De hadde bare knall rosa... Skal ikke gutter støvsuge, liksom?

Skrevet

Biler med sirenelyd

plenklipper med sånn kneppelyd når man kjører.

traktorer med spor i dekkene som bråker innmari når man kjører fort

Skrevet

Typiske gutte- eller jenteleker som oppfordrer til kjønnsdelt, diskriminerende lek.

Anonymous poster hash: 7c514...489

What ?!

Her lekte minstejenta men biler til hun var året, men da hun fikk dukke og vogn og kopper var det slutt på det.

Begge ungene får velge fritt her av overfloden og begge velger det 'typiske' for deres kjønn.

Skrevet

Her er det kjempemye av keyboard, gitarer, teommesett, fløyter osv i evigheten av det man kan tenke seg av instrumenter, i tillegg til masse annet såklart. Synes ikke leker som bråker gjør noen ting. Har lært meg å koble det over til noe positivt; bråk=ungene leker og koser seg.

Skrevet

Håndjern og pisk der går grensen. Dildo er jo veldig stas da.<br /><br />

Anonymous poster hash: 51e6e...2e1

Skrevet (endret)

Såg i lekebutikken at de solgte liksomstøvsugere. De hadde bare knall rosa... Skal ikke gutter støvsuge, liksom?

Da min gutt var tre år fikk han en lekestøvsuger i bursdaggave av oss. Vinrød mener jeg den var, han var stråååålende fornøyd! Mener det var mange farger å velge mellom...

Kjøpte nettopp en slik støvsuger til mingudsønn og tantebarn på 1,5 år den var vel beige tror jeg...

Endret av Myrsnipa1♂&snart2♀
Skrevet

Lo litt av den Harry Potter Broomstick'en som vibrerte når man satte seg overskrevs på den...

big.jpg

Skrevet

Ballonger!!

Hater å blåse dei opp (får ikke til å knytte) og når dei sprekker! Det gjør dei alltid etter noen minutter når barn leker med dei!

Anonymous poster hash: 59bbd...a6a
Skrevet

lek er jo en form for unger å vokse opp inn i en virkelig og voksen verden der man skaper seg interesser og hobbyer, får forståelse for husarbeid og matlagning. det er foreldre som vekger hvordan barna skal bli påvirket av leker spesielt ved å leke sammen med dem. for noe tull mye av det dere skriver her, men noe burde vert borte, som tvspill,dataspill og slike ting.. fysj..

Anonymous poster hash: e76c3...9e6

Skrevet

Ballonger er som verst når de ikke sprekker, og bare slenger rundt etter selskapet faktisk. 

Skrevet

lek er jo en form for unger å vokse opp inn i en virkelig og voksen verden der man skaper seg interesser og hobbyer, får forståelse for husarbeid og matlagning. det er foreldre som vekger hvordan barna skal bli påvirket av leker spesielt ved å leke sammen med dem. for noe tull mye av det dere skriver her, men noe burde vert borte, som tvspill,dataspill og slike ting.. fysj..

Ja da, ja da. Trodde Fru Dib fortalte eventyr for barna klokken 19.00 jeg?

Skrevet

jeg leser eventyr halv åtte takk.. hver eneste kveld. så særkastisk av deg å i det heletatt svare sånn. kan tenke meg det ikke er mye lek og glede i din famile mulig. men for meg er det viktig og spre gode verdier.

Skrevet

jeg leser eventyr halv åtte takk.. hver eneste kveld. så særkastisk av deg å i det heletatt svare sånn. kan tenke meg det ikke er mye lek og glede i din famile mulig. men for meg er det viktig og spre gode verdier.

Å nei, det er ikke noe lek eller glede i vår familie, det har du jammen helt rett i.

Ikke meningen å være særkastisk altså. Hva nå enn det betyr. 

Skrevet

Bratz og Monsters High *grøss*

Fryktelig vulgære!

Skrevet

Geværer og pistoler som ser ut som ekte våpen synes jeg er noe dritt, mine barn får ikke sånne leker. Instrumenter er forsåvidt ok. Verre med sånne leker som lager gjenagende lyd, sang etc. Eller sånne kosedyr som hermer etter lyder den hører.

Skrevet

I dag; putteboks. At ein slik ting kan føre til så stor frustrasjon er utrulig. Ho mestrar den nokså greit til vanlig, men i dag har ho prøvd å tvinge alle bitane gjennom samme holet og kasta dei veggimellom i sinne når det ikkje går. For så å slenge boksen rundt..

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Det eneste jeg syns burde bli tatt av hyllene er lekevåpen, forstår virkelig ikke vitsen med å gi en treåring (f.eks) leker som ser akkufat ut som et gevær! Leker som bråker og lekegitarer kan bli irriterende, ja, men det er i allefall ikke "skadelig"..

Skrevet

Tenkte med en gang på Furby.. grøss!!

Bratz.. huff!!

sist men ikke minst disse amme dukkene... gud så unødvendig! http://thebreastmilkbaby.com/

Anonymous poster hash: 2a7ef...ff6
Skrevet

Akkurat nå: duplo. Tømme kassa utover, bråke mest mulig og så skufle under sofa og bord.

Sånn ellers: bratz dukker.

Anonymous poster hash: b2ba4...f48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...