Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 Skal snart fly hjemover, og har fått lite informasjon på det lokale sylehuset ang å fly med brudd, men gipsen må av. Noen som har erfaring eller vet noe om dette? Tenkte å ringe legevakten eller sykehuset hjemme før vi reiser for å høre om hvilke forhåndsregler vi bør ta, men hører her inne også i tilfelle noen av dere har erfaring Anonymous poster hash: 5b634...f93
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #2 Skrevet 2. september 2013 Dytt Anonymous poster hash: 5b634...f93
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #3 Skrevet 2. september 2013 Skulle gjerne svart deg!!... Men vet ikke helt hvordan det fungerer, det der. Men du skal bare hjem, ikke til et sykehus hjemme sant? Og skal du fra et annet sted i Norge, eller fra et annet land? Har ei venninne som fikk brudd i utlandet i sommer, men hun skulle hjem til sykehus i Norge, og da var det noe forsikringsgreier eller noe som ordna alt det. Så hun ble kjørt hjem med ambulansefly, og ambulanse fra Gardermoen til lokalsykehuset. Men for alt jeg vet kan det jo være at du bare skal fra et annet sted i Norge, og rett hjem (ikke sykehus). Håper noen andre har et lurt svar til deg...! Anonymous poster hash: 1bbee...b32
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #4 Skrevet 3. september 2013 Skal snart fly hjemover, og har fått lite informasjon på det lokale sylehuset ang å fly med brudd, men gipsen må av. Noen som har erfaring eller vet noe om dette? Tenkte å ringe legevakten eller sykehuset hjemme før vi reiser for å høre om hvilke forhåndsregler vi bør ta, men hører her inne også i tilfelle noen av dere har erfaring Anonymous poster hash: 5b634...f93 Hvorfor må gipsen av? Anonymous poster hash: 29862...16d
Helene7 Skrevet 3. september 2013 #5 Skrevet 3. september 2013 Jeg brakk foten dagen før jeg skulle hjem fra ferie. Fikk ingen beskjed i forhold til flyturen. Men hadde bare sånn gips man får i starten laskegips, før man får den hele gipsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå