Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 Nå sendte vi inn alle nødvendige papirer på fredag formiddag. Skulle få svar fredag ettermiddag. Idag har vi brukt hele dagen på å få tak i riktig person. Kvart på 4 klarte vedkommende å svare telefonen. Istedenfor å se på saken har han mailet den til en som er sykmeldt!!!! SÅ nå måtte han maile den videre så noen andre kunne se på den imorgen. Alt er i orden med papirene. Vi har ett godt kundeforhold, vist at vi absolutt er betalingsdyktige. Pdd har vi leilighet vi får solgt for rundt 2.5 mill, og vi har kun 1,1 i lån på denne leiligheten. Det fikk vi for litt over ett år siden, og vi kunne da øke lånet til 1,5 om vi trengte noe til oppussing. Trenger ikke stort mer til det nye huset, og budrunden er godt igang(var på visning igår) med frist imorgen kl 12!! Dette er andre gang dette skjer med banken og oss!!!!!!! Itillegg har vi fått med oss en medlåntager sånn for å få fortgang denne runden. Medlåntageren har vært en god kunde av banken i 30 år! Hvorfor kan de ikke bare få fingeren ut av rævva og gjøre jobben sin? Anonymous poster hash: 74d08...2f4
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #2 Skrevet 2. september 2013 Vi har også nesten 150 000 i ek på sparekonto, som vi kan putte inn om det trengs!! Hva mer trenger dem da? Anonymous poster hash: 74d08...2f4
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #3 Skrevet 2. september 2013 Vi har hatt lignende problemer med dnb. Vi søkte derfor lån i to andre banker og begge de bankene ville gi oss 700000 mer i lån. Hadet bra, dnb. Bytt bank? Anonymous poster hash: 13a52...518
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #4 Skrevet 2. september 2013 Hadde vi hatt tid hadde jeg ringt alle banker jeg kan!! Bytte bank skal gjøres så fort denne runden er over.. Bare håper vi får huset likevel, at det ordner seg.. Skal starte å ringe imorgen 0805. Om de ikke svarer så drar jeg dit!! Men fortsatt fryktelig frustrerende. Verste er at han bank-karen kunne jo selv se at vi hadde knallpapirer, og det er minimalt over det vi har nå i lån som vi trenger. Baaaaahhhhhhh!!!!!!!!! Anonymous poster hash: 74d08...2f4
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #5 Skrevet 2. september 2013 Hvorfor ikke bytte bank ? Jeg hadde også noen merkelig opplevelser med den gamle lokale sparebanken som hele familien hadde benyttet i årevis, byttet til en mer profesjonell bank og har aldri angret :-) skulle gjort det mye før................ Anonymous poster hash: e1aa6...2aa
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #6 Skrevet 2. september 2013 Uff ja skulle byttet før. Men vi hadde hadde egentlig lagt flytteplanene på is til over nyttår, men så dukket dtømmehuset opp. Skulle da tro dnb var seriøse, men den gang ei:( 15timer nå, så skal jeg terrorisere de og tvinge dem til å jobbe!!! Muahaha:s Anonymous poster hash: 74d08...2f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå