Gå til innhold

Takk NEI til mødrehjen hvis dere har et valg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heldigvis har jeg barnet mitt forsatt,men FY F.. de som jobber der tror de er perfekte. jeg har fått tiltak fra barnevernet nå og veldig glad for det,men tilbake til saken, hvis du får et valg mellom mødrehjem og tiltak hjemme,så velg for all del tiltak hjemme..

Anonymous poster hash: f5043...b5a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldigvis har jeg barnet mitt forsatt,men FY F.. de som jobber der tror de er perfekte. jeg har fått tiltak fra barnevernet nå og veldig glad for det,men tilbake til saken, hvis du får et valg mellom mødrehjem og tiltak hjemme,så velg for all del tiltak hjemme..

Anonymous poster hash: f5043...b5a

Jeg må si at dette innlegget ikke ga meg verdens mest positive inntrykk av deg, og jeg tenker vel at det var en grunn til at du kom på kant med dem. 

Anonymous poster hash: 822a4...c2b

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, det har jeg hørt også. Datteren til noen vi kjenner har bodd der, og det er visst ikke så veldig ålreit. Men, ofte har man jo ikke et valg desverre

Skrevet

Venninnen min bodde der for ti år siden. Det reddet henne og hun fikk beholde ungene. Så alle har ikke dårlige erfaringer med mødrehjem, selv om du tydeligvis har det. Dette var i Oslo.

Anonymous poster hash: 256a0...9ac
Skrevet

Jeg kjenner faktisk flere som har vært på mødrehjem, de lovpriser hjemmet..

I følge dem er det det beste som kunne skjedd dem!

Tenker det er forskjell på hjemmene, men også stor forskjell på mødrene ;)

Skrevet

Når man blir søkt inn på mødrehjem, er det jo gjerne vurdert at den aktuelle moren faktisk trenger mye bistand og det er sannsynligvis også slik at man er i tvil om morens evne til å ivareta barnet på forsvarlig vis. Slik jeg kjenner til mødrehjemmene, er det et dilemma for personalet å skulle ta stilling til hva som er best for barnet på sikt. Hvis de ser at moren strever med mye, er det også viktig å kommunisere det. De skriver jo en rapport til kommunal barneverntjeneste som vil være grunnlag for videre vurdering og innholdet i denne bør helst ikke være overraskende for moren. 

Gjest Julia1984
Skrevet

Hmm.....kanskje vanskelig å se sin egen situasjon, HI?

Mødrehjem...tiltak fra barnevernet...hmmm....

Skrevet

Det kommer vel an på både mammaene og ansatte uansett om det gjelder mødrehjem eller barnevern.

Anonymous poster hash: 5a51b...920
Skrevet

Skulle gjerne likt å høre versjonen til de ansatte, HI.

Du høres ung og ressurssvak ut. Tiltak fra barnevernet?? Klarer du ikke ta vare på barnet 100% siden du har bodd på mødrehjem og må følges opp av barnevern?

Trist når sånne som deg setter barn til verden når dere ikke klarer dette....

Anonymous poster hash: 8bf23...4a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...