Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #51 Skrevet 2. september 2013 Oi, det var mye! Selv har jeg fått skrevet ut 5 mg til bruk i situasjoner som gir angst, og jeg tar vanligvis en halv. En hel gjør meg småsvimmel og sløv. Du tåler antakelig mer dersom du er vant til slike medisiner, men jeg ville jo ha ringt legen, et apotek eller giftinformasjonen for å finne ut om det kan ha bivirkninger. Det der var jo en skikkelig overdose. Anonymous poster hash: d5306...1eb Det er ikke sobril. Det finnes bare i 10, 15 og 25 mg. Vival du tenker på kanskje? Styrkene på de kan ikke sammenliknes, da virkestoffene ikke er de samme.Anonymous poster hash: 072f5...cee Joda, det er Sobril, men det stemmer at de ikke er på 5 mg, de er på 10. Jeg har fått beskjed om å ta kun en halv, men har funnet ut at en kvart er nok. Tenkte at det ikke var noe poeng i å gå i detaljer. Anonymous poster hash: d5306...1eb Da kan det like godt hende at du fikk i deg alle 5 mg med virkestoff, eller bare en bitteliten brøkdel. Tabletter uten delestrek skal ikke deles. Tabletter med 1 delestrek kan deles en gang. Tabletter med 2 delestreker kan deles i 4. Ikke lur deg selv, og hopp ned fra hesten din.... Anonymous poster hash: 072f5...cee Eh... Hesten? Tror ikke jeg skjønte det. Mulig den ikke skal deles, men det fungerer for meg. Hver gang. Så den mengden virkestoffer jeg får i meg gjør nok jobben uansett. Anonymous poster hash: d5306...1eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå