Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 Hadde veldig angst og tok sobil jeg hadde fått fra legen. Skulle egentlig bare ta 1stk. Tok 7 stk. Mistet mye av hukommelsen og ble fryktelig dopet. Jeg kommer aldri til å ta så mange igjen. Husker ikke helt hva som skjedde. Kan det være farlig? Har hørt av det ikke er farlig med mindre man tar sinnsykt mye. Anonymous poster hash: b5089...676
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. september 2013 #2 Skrevet 2. september 2013 Det er mye ja, men antageligvis ikke farlig når det kun skjer en gang.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #3 Skrevet 2. september 2013 Aner ikke, men jeg fikk 20 stk på 10 mg og fikk beskjed om å bruke minst 3 mnd på dem. Anonymous poster hash: 64e16...06f
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #4 Skrevet 2. september 2013 Du har barn? Dette er veldig, veldig alvorlig, du kan ikke ruse deg hinsides om du har barn. Anonymous poster hash: 590df...de1
Gjest Skrevet 2. september 2013 #6 Skrevet 2. september 2013 Skjønner ikke hvorfor du tok 7 x 25 mg i det heletatt. Ville ha oppsøkt en lege eller en psykolog når det er kommet så langt.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #7 Skrevet 2. september 2013 Bra du våknet igjen da, for det er MYE! Om du da ikke er veldig tilvent dop da... Om du ikke har kontroll på hva du gjør bør du kontakte legen for evt innleggelse.. Anonymous poster hash: 27f14...7bb
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #8 Skrevet 2. september 2013 Hadde vært veldig forsiktig hadde jeg vært deg. Man blir fort avhengig. Hadde en venninne som ble det, og hun var på nippet til å miste barna sine. Barn og piller hører ikke sammen. Anonymous poster hash: 165d2...dc6
anonymemammaen Skrevet 2. september 2013 #9 Skrevet 2. september 2013 Oi, oi, oi.. Mye angst eller ei, 7 stykker tar man jo ikke samtidig?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #10 Skrevet 2. september 2013 Du har barn? Dette er veldig, veldig alvorlig, du kan ikke ruse deg hinsides om du har barn. Anonymous poster hash: 590df...de1 Alvorlig talt! Nå må du slutte å blande inn barn i alt mulig. Disse tok jeg i helgen - alene, i en sammenheng hvor jeg skulle gjøre noe jeg visste at jeg kom til å få veldig angst. Fikk de av legen på forhånd. Barna var ikke tilstede, og ikke driver jeg å ruser meg heller. Det var ikke hensikten å ta så mange, men endte opp med å ta mange flere enn planlagt fordi jeg mistet dømmekraften i all angst og fordi jeg allerede hadde tatt noen. Som du ser ut i fra hva jeg skriver så kommer jeg aldri til å ta så mange igjen, og ikke har jeg gjort det tidligere heller. Jeg syntes det var veldig ubehagelig å miste så mye av hukommelsen. Svevde på en sky, ble helt fjern, dømmekraften forsvant og supet bare rundt og var ikke megs elv lengere. Så jeg lurer på om det kan ha vært skadelig for meg. Anonymous poster hash: b5089...676
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #11 Skrevet 2. september 2013 Nei ærlig talt!! Snakk med legen din, for det der er IKKE bra!! Du mister jo helt bakkekontakten da du tar så mye!! Du dør nok ikke av overdose ved det inntaket, men du kan finne på så mye idiotisk i en slik rus!!! Håper virkelig ikke du hadde barn å ta ansvar for.. Dette høres sikkert komisk ut, men det er ett eksempel som kanskje får deg til å skjønne HVA de medisinene gjør med hodet ditt: Ei venninne av meg tok ca den samme dosen du tok der i sin ungdom.. Og det endte med ett døgn i totalt tåkerus, hun tettet blant annet do med pølser (!!!), gikk naken rundt i leiligheten og dusjet med døren på vidt gap . Hun knivstakk også katten sin en annen gang. Anonymous poster hash: 4d6cd...8f2
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #12 Skrevet 2. september 2013 Hva med å svare på spørsmålet istedenfor å trekke konklusjoner om at jeg kan miste både barn og meg selv?Oppsøkt lege eller psykolog når det er kommet så lang? Jeg som aldri har tatt mere enn paralgin forte i forbinnelse med tannverk, ibux og paracet?Jeg er fullstendig klar over at jeg ikke burde tatt så mange. Jeg tok 3 stk fordi jeg ville få angsten til å forsvinne i den situasjonen jeg visste jeg skulle komme i, som avtalt med legen. Deretter husker jeg ikke at jeg tok flere. Det var ikke en avgjørelse jeg tok med vettet i behold- men allerede ruset på sobril. Som sagt, så forsvant hukommelsen min. Jeg så bare på brettet at så mange var forsvunnet dagen etterpå. Anonymous poster hash: b5089...676
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #13 Skrevet 2. september 2013 Du har barn? Dette er veldig, veldig alvorlig, du kan ikke ruse deg hinsides om du har barn. Anonymous poster hash: 590df...de1 Alvorlig talt! Nå må du slutte å blande inn barn i alt mulig. Disse tok jeg i helgen - alene, i en sammenheng hvor jeg skulle gjøre noe jeg visste at jeg kom til å få veldig angst. Fikk de av legen på forhånd. Barna var ikke tilstede, og ikke driver jeg å ruser meg heller. Det var ikke hensikten å ta så mange, men endte opp med å ta mange flere enn planlagt fordi jeg mistet dømmekraften i all angst og fordi jeg allerede hadde tatt noen. Som du ser ut i fra hva jeg skriver så kommer jeg aldri til å ta så mange igjen, og ikke har jeg gjort det tidligere heller. Jeg syntes det var veldig ubehagelig å miste så mye av hukommelsen. Svevde på en sky, ble helt fjern, dømmekraften forsvant og supet bare rundt og var ikke megs elv lengere. Så jeg lurer på om det kan ha vært skadelig for meg. Anonymous poster hash: b5089...676 Du hører selv at det har vært skadelig for deg. Og det er da ikke akkurat ulogisk å blande inn barn siden du henger her inne, samt at angsten neppe utelukkende eksisterer når barna er borte. Anonymous poster hash: 590df...de1
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #14 Skrevet 2. september 2013 Oi, oi, oi.. Mye angst eller ei, 7 stykker tar man jo ikke samtidig? Nei. Jeg tok først 1. Så 2 til. Deretter husker jeg ikke at jeg tok flere. Anonymous poster hash: b5089...676
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #15 Skrevet 2. september 2013 Oi, det var mye! Selv har jeg fått skrevet ut 5 mg til bruk i situasjoner som gir angst, og jeg tar vanligvis en halv. En hel gjør meg småsvimmel og sløv. Du tåler antakelig mer dersom du er vant til slike medisiner, men jeg ville jo ha ringt legen, et apotek eller giftinformasjonen for å finne ut om det kan ha bivirkninger. Det der var jo en skikkelig overdose. Anonymous poster hash: d5306...1eb
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #16 Skrevet 2. september 2013 Ønsker deg forresten lykke til, og håper at dette ikke har ført til ekstra problemer for deg. Jeg har bare snev av angst, og synes det er forferdelig. Så mye som du beskriver må være grusomt. Anonymous poster hash: d5306...1eb
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #17 Skrevet 2. september 2013 Du har barn? Dette er veldig, veldig alvorlig, du kan ikke ruse deg hinsides om du har barn. Anonymous poster hash: 590df...de1 Alvorlig talt! Nå må du slutte å blande inn barn i alt mulig. Disse tok jeg i helgen - alene, i en sammenheng hvor jeg skulle gjøre noe jeg visste at jeg kom til å få veldig angst. Fikk de av legen på forhånd. Barna var ikke tilstede, og ikke driver jeg å ruser meg heller. Det var ikke hensikten å ta så mange, men endte opp med å ta mange flere enn planlagt fordi jeg mistet dømmekraften i all angst og fordi jeg allerede hadde tatt noen. Som du ser ut i fra hva jeg skriver så kommer jeg aldri til å ta så mange igjen, og ikke har jeg gjort det tidligere heller. Jeg syntes det var veldig ubehagelig å miste så mye av hukommelsen. Svevde på en sky, ble helt fjern, dømmekraften forsvant og supet bare rundt og var ikke megs elv lengere. Så jeg lurer på om det kan ha vært skadelig for meg. Anonymous poster hash: b5089...676 Du hører selv at det har vært skadelig for deg. Og det er da ikke akkurat ulogisk å blande inn barn siden du henger her inne, samt at angsten neppe utelukkende eksisterer når barna er borte. Anonymous poster hash: 590df...de1 Det jeg lurte på var om det kan ha vært skadelig på sikt eller gjort noe med kroppen min. Ikke om jeg er egnet som mor eller ikke eller burde oppsøke psykolog.. Jo, angsten eksisterer faktisk ikke når barna er tilstede. Jeg skulle ut å reise ALENE og hadde ekstremt flyangst. Derfor fikk jeg de av legen, men endte opp med å ta litt flere da jeg kom på flyet og kjente at det ikke hjalp med bare 1. Og derretter husker jeg ikke de siste jeg tok. Har aldri gått på medikamenter tidligere og ikke sliter jeg med angst eller piller. Flyangst! Anonymous poster hash: b5089...676
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #18 Skrevet 2. september 2013 Nei ærlig talt!! Snakk med legen din, for det der er IKKE bra!! Du mister jo helt bakkekontakten da du tar så mye!! Du dør nok ikke av overdose ved det inntaket, men du kan finne på så mye idiotisk i en slik rus!!! Håper virkelig ikke du hadde barn å ta ansvar for.. Dette høres sikkert komisk ut, men det er ett eksempel som kanskje får deg til å skjønne HVA de medisinene gjør med hodet ditt: Ei venninne av meg tok ca den samme dosen du tok der i sin ungdom.. Og det endte med ett døgn i totalt tåkerus, hun tettet blant annet do med pølser (!!!), gikk naken rundt i leiligheten og dusjet med døren på vidt gap . Hun knivstakk også katten sin en annen gang. Anonymous poster hash: 4d6cd...8f2 Men så satt da jeg helt harmløs og alene på flyet og gikk ikke rundt å drepte katter og blottet puppene mine.. Anonymous poster hash: b5089...676
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #19 Skrevet 2. september 2013 Oi, det var mye! Selv har jeg fått skrevet ut 5 mg til bruk i situasjoner som gir angst, og jeg tar vanligvis en halv. En hel gjør meg småsvimmel og sløv. Du tåler antakelig mer dersom du er vant til slike medisiner, men jeg ville jo ha ringt legen, et apotek eller giftinformasjonen for å finne ut om det kan ha bivirkninger. Det der var jo en skikkelig overdose. Anonymous poster hash: d5306...1eb Shit, ja, det var det veldig mye :/ Jeg tåler en del, ser det ut til, men likevel.. Jeg tror jeg skal gjøre som du sier, høre med giftinformasjonen. Vil ikke ringe legen og fortelle at jeg tok langt flere enn hun annbefalte meg. Da er det vel siste gang jeg får beroligende til flytur Anonymous poster hash: b5089...676
Somewhere over the rainbow Skrevet 2. september 2013 #20 Skrevet 2. september 2013 Hei ... Har ikke skadet deg denne gangen her .. Som du sier, det var et engangs tilfelle ... Men er jo mulig at du ble lagt merke til av andre passasjerer og personell ... Du har nok uten tvil fremstått som ruset med den mengden innabords .. Men gjort er gjort ..
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #21 Skrevet 2. september 2013 Ta bussen! Farlig eller ikke for din kropp, du setter andre i fare ved å ikke ha kontroll. Det mest tåpelige er at du tar to tabletter etter du har kommet på flyet! De vil ikke virke før du omtrent har landet. Og ikke husker at du hat tatt flere? Enda mer hårreisende! Dessuten står det ikke helt i stil med ditt første innlegg at du skulle ut å fly... Anonymous poster hash: 27f14...7bb
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #22 Skrevet 2. september 2013 Nei ærlig talt!! Snakk med legen din, for det der er IKKE bra!! Du mister jo helt bakkekontakten da du tar så mye!! Du dør nok ikke av overdose ved det inntaket, men du kan finne på så mye idiotisk i en slik rus!!! Håper virkelig ikke du hadde barn å ta ansvar for.. Dette høres sikkert komisk ut, men det er ett eksempel som kanskje får deg til å skjønne HVA de medisinene gjør med hodet ditt: Ei venninne av meg tok ca den samme dosen du tok der i sin ungdom.. Og det endte med ett døgn i totalt tåkerus, hun tettet blant annet do med pølser (!!!), gikk naken rundt i leiligheten og dusjet med døren på vidt gap . Hun knivstakk også katten sin en annen gang. Anonymous poster hash: 4d6cd...8f2 Men så satt da jeg helt harmløs og alene på flyet og gikk ikke rundt å drepte katter og blottet puppene mine.. Anonymous poster hash: b5089...676 Hva vet du om det? Du husker jo ikke... Anonymous poster hash: 27f14...7bb
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #23 Skrevet 2. september 2013 Hei ... Har ikke skadet deg denne gangen her .. Som du sier, det var et engangs tilfelle ... Men er jo mulig at du ble lagt merke til av andre passasjerer og personell ... Du har nok uten tvil fremstått som ruset med den mengden innabords .. Men gjort er gjort .. Ja, det vet jeg.. Er ikke så redd for hvordan jeg framsto, kun om det kan ha tatt skade på organer og slik. Gjort er gjort, og ikke skal det skje igjen. Det var et uhell etter de 3 første. :/ Anonymous poster hash: b5089...676
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #24 Skrevet 2. september 2013 Nei ærlig talt!! Snakk med legen din, for det der er IKKE bra!! Du mister jo helt bakkekontakten da du tar så mye!! Du dør nok ikke av overdose ved det inntaket, men du kan finne på så mye idiotisk i en slik rus!!! Håper virkelig ikke du hadde barn å ta ansvar for.. Dette høres sikkert komisk ut, men det er ett eksempel som kanskje får deg til å skjønne HVA de medisinene gjør med hodet ditt: Ei venninne av meg tok ca den samme dosen du tok der i sin ungdom.. Og det endte med ett døgn i totalt tåkerus, hun tettet blant annet do med pølser (!!!), gikk naken rundt i leiligheten og dusjet med døren på vidt gap . Hun knivstakk også katten sin en annen gang. Anonymous poster hash: 4d6cd...8f2 Men så satt da jeg helt harmløs og alene på flyet og gikk ikke rundt å drepte katter og blottet puppene mine.. Anonymous poster hash: b5089...676 Hva vet du om det? Du husker jo ikke... Anonymous poster hash: 27f14...7bb Jeg reiste med mannen. Barna var ikke med. Og jo, jeg husker små glimt. Mesteparten av hukommelsen er borte og jeg klarer ikke huske alle de timene jeg var ruset. Var helt, helt bortevekk store deler. Men mannen har gjenfortelt og han har sagt at jeg virket oppegående selv om jeg så veldig trøtt og sløv ut. Så jeg har tydligvis fungert veldig godt til tross for den store dosen. Fra det jeg husker så var alt bare veldig blurry. Verden rundt meg gikk sakte og ingenting betydde noe. Dømmekraften var dårlig og ikke brydde jeg meg med å rekke flyet jeg skulle ta etter mellomlandingen osv. Og resten husker jeg ikke. Anonymous poster hash: b5089...676
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #25 Skrevet 2. september 2013 Nei ærlig talt!! Snakk med legen din, for det der er IKKE bra!! Du mister jo helt bakkekontakten da du tar så mye!! Du dør nok ikke av overdose ved det inntaket, men du kan finne på så mye idiotisk i en slik rus!!! Håper virkelig ikke du hadde barn å ta ansvar for.. Dette høres sikkert komisk ut, men det er ett eksempel som kanskje får deg til å skjønne HVA de medisinene gjør med hodet ditt: Ei venninne av meg tok ca den samme dosen du tok der i sin ungdom.. Og det endte med ett døgn i totalt tåkerus, hun tettet blant annet do med pølser (!!!), gikk naken rundt i leiligheten og dusjet med døren på vidt gap . Hun knivstakk også katten sin en annen gang. Anonymous poster hash: 4d6cd...8f2 Men så satt da jeg helt harmløs og alene på flyet og gikk ikke rundt å drepte katter og blottet puppene mine.. Anonymous poster hash: b5089...676 Hva vet du om det? Du husker jo ikke... Anonymous poster hash: 27f14...7bb Jeg reiste med mannen. Barna var ikke med. Og jo, jeg husker små glimt. Mesteparten av hukommelsen er borte og jeg klarer ikke huske alle de timene jeg var ruset. Var helt, helt bortevekk store deler. Men mannen har gjenfortelt og han har sagt at jeg virket oppegående selv om jeg så veldig trøtt og sløv ut. Så jeg har tydligvis fungert veldig godt til tross for den store dosen. Fra det jeg husker så var alt bare veldig blurry. Verden rundt meg gikk sakte og ingenting betydde noe. Dømmekraften var dårlig og ikke brydde jeg meg med å rekke flyet jeg skulle ta etter mellomlandingen osv. Og resten husker jeg ikke. Anonymous poster hash: b5089...676 Det trodde jeg ikke lenger på forklaringen din. Du skulle ut og reise ALENE, skrev du i et innlegg her. Men det var altså med mannen din? Tøv og tull. Anonymous poster hash: 27f14...7bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå