Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #1 Skrevet 1. september 2013 Er det mulig å kjede seg så mye og være så frekk å spamme ned dette forumet? Hvor går grensen her? Helt utrolig. Anonymous poster hash: e8f78...3b2
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #2 Skrevet 1. september 2013 Huh?hvem spammer? Hug to you Anonymous poster hash: af46e...76d
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #3 Skrevet 1. september 2013 Hva med de som spammer ned forumet med idioti, da? Hvor går grensen der? DET lurer jeg på! finnes det ikke grenser for det? Er det ingen av dere som reagerer? Anonymous poster hash: 7d178...95e
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #4 Skrevet 1. september 2013 Jækla med idioti her ja. Jeg reagerer i høyeste grad, svarer å greier.. Anonymous poster hash: af46e...76d
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #6 Skrevet 1. september 2013 Ikke ens dem så blir de borte. Hvem blir borte? Idiotene eller de som svarer dem? Anonymous poster hash: 7d178...95e
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #7 Skrevet 1. september 2013 Er enig med HI her. Å kalle folk for idioter, tomskaller og gud vet hva hun lirer ut av seg er totalt unødvendig. Selv om man er anonym. Spammer ned tråder og skriver "drit" bare fordi spørsmålene folk stiller er for dumme for denne anonyme. Anonymous poster hash: 54981...3a3
Gjest Visten Vrangskapning Skrevet 1. september 2013 #8 Skrevet 1. september 2013 Dette er jo barneskolelærdom damer. Ikke bry dere om den fæle ungen, hun vil bare ha oppmerksomhet. Dersom dere ikke gir henne den finner hun noen andre å plage istedenfor. ...eller for å gjøre det litt mer korrekt: forstå henne. Hun er sikkert bare ensom og sulten på voksenkontakt
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #9 Skrevet 1. september 2013 Er enig med HI her. Å kalle folk for idioter, tomskaller og gud vet hva hun lirer ut av seg er totalt unødvendig. Selv om man er anonym. Spammer ned tråder og skriver "drit" bare fordi spørsmålene folk stiller er for dumme for denne anonyme. Anonymous poster hash: 54981...3a3 Men si meg en ting: Er det BARE meg disse trådene er for dumme for? Er det ingen andre som sikker og leser disse trådene og bare rister på hodet i vantro? Om det bare er meg så skjønner jeg at dette forumet er for et nivå jeg ikke befinner meg på, for å si det pent..... Anonymous poster hash: 7d178...95e
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #10 Skrevet 1. september 2013 Dette er jo barneskolelærdom damer. Ikke bry dere om den fæle ungen, hun vil bare ha oppmerksomhet. Dersom dere ikke gir henne den finner hun noen andre å plage istedenfor. ...eller for å gjøre det litt mer korrekt: forstå henne. Hun er sikkert bare ensom og sulten på voksenkontakt Hehe, der sa du det! VOKSENKONTAKT! Det er noe man ikke finner her inne! Anonymous poster hash: 7d178...95e
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #11 Skrevet 1. september 2013 Er enig med HI her. Å kalle folk for idioter, tomskaller og gud vet hva hun lirer ut av seg er totalt unødvendig. Selv om man er anonym. Spammer ned tråder og skriver "drit" bare fordi spørsmålene folk stiller er for dumme for denne anonyme. Anonymous poster hash: 54981...3a3 Men si meg en ting: Er det BARE meg disse trådene er for dumme for? Er det ingen andre som sikker og leser disse trådene og bare rister på hodet i vantro? Om det bare er meg så skjønner jeg at dette forumet er for et nivå jeg ikke befinner meg på, for å si det pent..... Anonymous poster hash: 7d178...95e Jeg har den evnen at jeg klarer å bla meg videre hvis det er noe som ikke interesserer meg. Anonymous poster hash: 54981...3a3
Gjest Julia1984 Skrevet 1. september 2013 #12 Skrevet 1. september 2013 Det er da ikke bare EN person som er slik HI beskriver!!
Virginia. Skrevet 1. september 2013 #13 Skrevet 1. september 2013 Er enig med HI her. Å kalle folk for idioter, tomskaller og gud vet hva hun lirer ut av seg er totalt unødvendig. Selv om man er anonym. Spammer ned tråder og skriver "drit" bare fordi spørsmålene folk stiller er for dumme for denne anonyme. Anonymous poster hash: 54981...3a3 Men si meg en ting: Er det BARE meg disse trådene er for dumme for? Er det ingen andre som sikker og leser disse trådene og bare rister på hodet i vantro? Om det bare er meg så skjønner jeg at dette forumet er for et nivå jeg ikke befinner meg på, for å si det pent..... Anonymous poster hash: 7d178...95e Jeg har ikke klikket meg inn på disse trådene dere snakker om jeg, så jeg aner ikke hva dere snakker om her... Hva dreier det seg om?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #14 Skrevet 1. september 2013 Er enig med HI her. Å kalle folk for idioter, tomskaller og gud vet hva hun lirer ut av seg er totalt unødvendig. Selv om man er anonym. Spammer ned tråder og skriver "drit" bare fordi spørsmålene folk stiller er for dumme for denne anonyme. Anonymous poster hash: 54981...3a3 Men si meg en ting: Er det BARE meg disse trådene er for dumme for?Er det ingen andre som sikker og leser disse trådene og bare rister på hodet i vantro? Om det bare er meg så skjønner jeg at dette forumet er for et nivå jeg ikke befinner meg på, for å si det pent..... Anonymous poster hash: 7d178...95e Vinglepetrine??? Anonymous poster hash: 2d03f...657
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #15 Skrevet 1. september 2013 Det er da ikke bare EN person som er slik HI beskriver!! Jo, de siste15min så er det bare en og samme person. Samme frekke menneske som har spamet ned de siste 3-4 tråd som ble startet. Anonymous poster hash: e8f78...3b2
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #16 Skrevet 1. september 2013 Det er meg HI sikter til og jeg gir meg over! Se på den tråden som dukket opp nå: HVORDAN saus til koteletter ! Er det, seriøst, bare meg som reagerer på dette? For 30 minutter siden var det ei som lurte på HVORDAN pris! Dere andre syntes dette er normalt av voksne mennesker? Anonymous poster hash: 7d178...95e
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 1. september 2013 #17 Skrevet 1. september 2013 Er det mulig å kjede seg så mye og være så frekk å spamme ned dette forumet? Hvor går grensen her? Helt utrolig. Anonymous poster hash: e8f78...3b2 Rapporter alle ufine svar. Moderator ser hvem som er bak anonymknappen og kan sende advarsel ev utestenge om det blir for ille. Og til deg som er for klok til å være her så finnes det sikkert bedre egnede steder for deg. Det er ingen grunn til at du skal måtte plages med oss, kan du skjønne!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #18 Skrevet 1. september 2013 Det er meg HI sikter til og jeg gir meg over! Se på den tråden som dukket opp nå: HVORDAN saus til koteletter ! Er det, seriøst, bare meg som reagerer på dette? For 30 minutter siden var det ei som lurte på HVORDAN pris! Dere andre syntes dette er normalt av voksne mennesker? Anonymous poster hash: 7d178...95e Ikke bare HVORDAN saus, men HVORDAN saus til KOTLETTER! Anonymous poster hash: 7d178...95e
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #19 Skrevet 1. september 2013 Er enig med HI her. Å kalle folk for idioter, tomskaller og gud vet hva hun lirer ut av seg er totalt unødvendig. Selv om man er anonym. Spammer ned tråder og skriver "drit" bare fordi spørsmålene folk stiller er for dumme for denne anonyme. Anonymous poster hash: 54981...3a3 Men si meg en ting: Er det BARE meg disse trådene er for dumme for?Er det ingen andre som sikker og leser disse trådene og bare rister på hodet i vantro? Om det bare er meg så skjønner jeg at dette forumet er for et nivå jeg ikke befinner meg på, for å si det pent..... Anonymous poster hash: 7d178...95e Vinglepetrine??? Anonymous poster hash: 2d03f...657 Hun er borte. Men tror dere seriøst at det kun var henne som reagerer på nivået her inne? Ingen andre? Anonymous poster hash: 7d178...95e
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #20 Skrevet 1. september 2013 Da er du rap Er det mulig å kjede seg så mye og være så frekk å spamme ned dette forumet? Hvor går grensen her? Helt utrolig.Anonymous poster hash: e8f78...3b2 Rapporter alle ufine svar. Moderator ser hvem som er bak anonymknappen og kan sende advarsel ev utestenge om det blir for ille. Og til deg som er for klok til å være her så finnes det sikkert bedre egnede steder for deg. Det er ingen grunn til at du skal måtte plages med oss, kan du skjønne! Da har jeg gjort det for første gang på dette forumet, men nå måtte jeg, får da være grenser. Og da sier jeg god natt ! Anonymous poster hash: e8f78...3b2
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #21 Skrevet 1. september 2013 Er enig med HI her. Å kalle folk for idioter, tomskaller og gud vet hva hun lirer ut av seg er totalt unødvendig. Selv om man er anonym. Spammer ned tråder og skriver "drit" bare fordi spørsmålene folk stiller er for dumme for denne anonyme. Anonymous poster hash: 54981...3a3 Men si meg en ting: Er det BARE meg disse trådene er for dumme for?Er det ingen andre som sikker og leser disse trådene og bare rister på hodet i vantro? Om det bare er meg så skjønner jeg at dette forumet er for et nivå jeg ikke befinner meg på, for å si det pent..... Anonymous poster hash: 7d178...95e Vinglepetrine??? Anonymous poster hash: 2d03f...657 Hun er borte. Men tror dere seriøst at det kun var henne som reagerer på nivået her inne?Ingen andre? Anonymous poster hash: 7d178...95e Men hvorfor er du her da? Om det plager deg sånn, mener jeg. Anonymous poster hash: 2d03f...657
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #22 Skrevet 1. september 2013 Er enig med HI her. Å kalle folk for idioter, tomskaller og gud vet hva hun lirer ut av seg er totalt unødvendig. Selv om man er anonym. Spammer ned tråder og skriver "drit" bare fordi spørsmålene folk stiller er for dumme for denne anonyme. Anonymous poster hash: 54981...3a3 Men si meg en ting: Er det BARE meg disse trådene er for dumme for?Er det ingen andre som sikker og leser disse trådene og bare rister på hodet i vantro? Om det bare er meg så skjønner jeg at dette forumet er for et nivå jeg ikke befinner meg på, for å si det pent..... Anonymous poster hash: 7d178...95e Vinglepetrine??? Anonymous poster hash: 2d03f...657 Hun er borte. Men tror dere seriøst at det kun var henne som reagerer på nivået her inne?Ingen andre? Anonymous poster hash: 7d178...95e Men hvorfor er du her da? Om det plager deg sånn, mener jeg. Anonymous poster hash: 2d03f...657 Nå er denne debatten på side 2, og jeg har fortsatt ikke fått svar! Er det ingen andre som reagerer på disse trådene om HVORDAN saus til KOTLETTENE og HVORDAN pris??? Er det bare meg som ser at dette er noe barn vanligvis lærer da de er under skolealder? Er dette normalt for dere som pleier å "henge" her inne? Jeg er bare nyskjerrig! Hadde noen skrevet slike tråder på f.eks. Kvinneguiden hadde folk reagert med en gang. Her virker det som om folk ikke engang ser at det er helt på trynet! Anonymous poster hash: 7d178...95e
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #23 Skrevet 1. september 2013 Jeg kommer til å rapportere alle disse innleggene med denne begrunnelsen heretter: Ettersom det dreier seg om en og samme person som forsurer forumet med hissige utbrudd og.usaklige svar flere titalls ganger hver dag, velger jeg nå å rapportere slike unødvendige ytringer, i håp om at brukeren kan få en advarsel. Anonymous poster hash: a18ad...172
Cat.68 Skrevet 1. september 2013 #24 Skrevet 1. september 2013 Det er meg HI sikter til og jeg gir meg over! Se på den tråden som dukket opp nå: HVORDAN saus til koteletter ! Er det, seriøst, bare meg som reagerer på dette? For 30 minutter siden var det ei som lurte på HVORDAN pris! Dere andre syntes dette er normalt av voksne mennesker? Anonymous poster hash: 7d178...95e Jeg synes det er ennå mer unormalt av en voksen dame å henge på et forum hun føler ligger langt under sitt nivå.Enda mer unormalt blir det når man bruker all den tiden her inne til å lete opp de trådene hun ikke skjønner vitsen med og ikke bare svare på dem, men også opprette egne tråder om de samme temaene hun mener er helt håpløse.DET kan neppe anses som helt normalt.
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 1. september 2013 #25 Skrevet 1. september 2013 Nå er denne debatten på side 2, og jeg har fortsatt ikke fått svar! Er det ingen andre som reagerer på disse trådene om HVORDAN saus til KOTLETTENE og HVORDAN pris??? Er det bare meg som ser at dette er noe barn vanligvis lærer da de er under skolealder? Er dette normalt for dere som pleier å "henge" her inne? Jeg er bare nyskjerrig! Hadde noen skrevet slike tråder på f.eks. Kvinneguiden hadde folk reagert med en gang. Her virker det som om folk ikke engang ser at det er helt på trynet! Anonymous poster hash: 7d178...95e Hvorfor skal vi gidde å svare deg? Du virker jo helt ustabil med den oppførselen din! Og siden du etterlyser svar, så syns jeg du kan svare på direkte spørsmål selv. Hvorfor er du her når det plager deg? Det er ingen som tvinger deg til å lese og ingen som skylder deg noen forklaring. Skjønner du virkelig ikke det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå