Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #1 Skrevet 1. september 2013 Hei! Hvor lett er det å bli gravid igjen etter å ha hatt hormonspiral i 4 år? Kan man begynne å prøve igjen med en gang eller må man vente, noen som vet? Har ikke hatt mens på 3,5 år... Anonymous poster hash: 88cd9...ed3
<3 2G <3 Skrevet 1. september 2013 #2 Skrevet 1. september 2013 Kjør på Enten så kommer mensen eller så blir du gravid
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #3 Skrevet 1. september 2013 Kjør på Enten så kommer mensen eller så blir du gravid Ok- da tar jeg deg på ordet:-) Anonymous poster hash: 88cd9...ed3
<3 2G <3 Skrevet 1. september 2013 #4 Skrevet 1. september 2013 Kjør på Enten så kommer mensen eller så blir du gravid Ok- da tar jeg deg på ordet:-) Anonymous poster hash: 88cd9...ed3 Så lenge legen ikke sier du må ha pause fra sex så kjør på lykke til
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #5 Skrevet 1. september 2013 Kjør på Enten så kommer mensen eller så blir du gravid Ok- da tar jeg deg på ordet:-) Anonymous poster hash: 88cd9...ed3 Så lenge legen ikke sier du må ha pause fra sex så kjør på lykke til Takk:-) Anonymous poster hash: 88cd9...ed3
Gjest Anonymbruker85 Skrevet 1. september 2013 #6 Skrevet 1. september 2013 tok bare 9 uker for meg og hadde hormonsprial i 5 år etter jeg fikk min første
Monajenten Skrevet 1. september 2013 #7 Skrevet 1. september 2013 Hei! Hvor lett er det å bli gravid igjen etter å ha hatt hormonspiral i 4 år? Kan man begynne å prøve igjen med en gang eller må man vente, noen som vet? Har ikke hatt mens på 3,5 år... Anonymous poster hash: 88cd9...ed3 Jeg hadde min i ca fem år (to spiraler på den tiden da, først hormonspiral og så kobber). Jeg fikk mensen rett etter at jeg hadde tatt den ut, det var planlagt. Ble deretter gravid, tok 30 dager fra jeg tok den ut til positiv test. Skal sies at jeg hadde mensen med spiral da. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #8 Skrevet 1. september 2013 hormonspiral i 4 år, ingen mens, ble gravid 5 uker etter uttak. Hadde en runde med mens før graviditet, prøvde fra dag1 Anonymous poster hash: a0a87...eef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå