Gå til innhold

Når på døgnet dusjer/bader dere barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen synes kveldsdusj er et ork og ble sur på meg fordi sønnen vår måtte vaskes. Han er en aktiv gutt som svetter mye, så dusj er best på kvelden.

Anonymous poster hash: 9762b...d09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skjer på kvelden, men det er ikke nødvendigvis dusj eller bad hver kveld, noen kvelderblir det også bbare klut.

Anonymous poster hash: 9301a...425

Skrevet

På formiddagen i helga. Ho blir klutvaska morgon og kveld, og har så lite hår at det også blir teke med kluten.

Skrevet

På kvelden. Far og sønn bader sammen og koser seg glugg ihjel. :)

Anonymous poster hash: 49283...648
Skrevet

Stort sett på kvelden før kveldsmat.

Skrevet

På kvelden annenhver dag hvis ikke aktivitetene tilsvarer at det må bli mer .. Vasker heller ikke håret hver eneste dusj..

Anonymous poster hash: ff012...1e9

Skrevet

Når det passer for meg.

Noen ganger blir det på formiddagen,noen ganger på ettermiddagen og noen ganger på kvelden.

Har ingen fast rutine på når på døgner jeg gjør det,har bare faste dager han bader.

Skrevet

Han får gjerne en hurtig dusj om morran, men bader i badebalje om kvelden. Noen kvelder blur det klutvask.

Skrevet

Kommer an på hva vi skal, men som oftest skjer det på kvelden etter middag (da hun er mest grisete). Ikke hver kveld, litt sånn alt ettersom. 

Skrevet

Kvelden. Er sjelden vi har tid i hverdagen på noe annet tidspunkt ;-)

Skrevet

På hverdagene bader hun på kvelden, men ikke hver kveld.

I helgene varierer det. Men hun bader fast hver søndag kveld og da er det hårvask

Anonymous poster hash: 43cc6...0ed
Skrevet

Som regel på kvelden :)

Skrevet

Jeg bader begge hver kveld før de pusser tenner og får på pysj.

De er to aktive barn som elsker å være ute å leke med sand, stein, pinner etc.

De ser ut som to snikskyttere når vi kommer inn og klut hjelper ikke stort.

Også er det veldig greit for de blir trøtte av å sitte å leke i det varme vannet og så vet de at det er natta etter badingen.

Skrevet

Som regel på kvelden men noen ganger en dusj på morningen sammen med meg:) blir som regel bad eller dusj annenhver dag.

Anonymous poster hash: 074df...08f

Skrevet

Har en som elsker å bade og en som hater å bade. Jeg jobber ikke fullt, så hos oss passer det best på morgenene når barna er opplagte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...