Gå til innhold

Hva har dere på dere nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sort piratbukse og kakifarget topp. Går barfot og bare nyter at sommeren ikke har sluppet helt taket :-)

Anonymous poster hash: 4d7c0...b63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grå singlet, grå cardigan og grå joggebukse. Sprek og fargerik med andre ord. I tillegg har jeg tidenes kvise på haka, stor papirdott i nesen (renner og renner) og øyebetennelse. Litt av et syn!

Skrevet

Joggebukse og singlet + undertøy :)

Skrevet

en oversized joggebukse som engang har vært hvit. En sort genser som egentlig er to nr. for liten. Har ullsokker på føttene. Komfort ;) 

Skrevet

Sitter og koser meg på verandaen, har på grå joggebukser, hvit singlet og - siden det er litt kjølig - en hjemmestrikket ulljakke fra Malta :)

Skrevet

Sort joggis og oversized t-skjorte. 

Ammeuniform :/

Skrevet

Grå joggebukse og hvit strikkagenser. Her striregner det så har ingen planer om å stikke nesa ut døra og er kledd deretter ;)

Anonymous poster hash: f4a0d...dd2

Skrevet

Sorte blondetruser, hofteholdere, strømper og høye hæler. Selvsagt.

Skrevet

Evas drakt... :P Dibber i badekaret!! :D Alonetime!!

Anonymous poster hash: 1d5e8...d14

Skrevet

nettopp prøvd min nye ballkjole ;)

Anonymous poster hash: 14b8b...aef
Skrevet

Joggebukse og t-skjorte. Ingen truse for jeg har glemt å vaske klær. :P

Anonymous poster hash: 72ab8...ecd
Skrevet

En sort bukse, barføtt, en vinrød topp som er innsvingt i livet og vipper ut nederst, et stort smykke øredobber. Er sminket, men håret har bare lufttørket så det er brusete og er derfor samlet til en flat hestehalen med en stor klemme som har 2 rekker med hvite perler. Frykter ikke at noen stikker innom i dag, noen jeg gjerne gjør når jeg går i flekkete joggebukser og har tatt av meg bhen

Skrevet

Jeans, og en tynn bomullsgenser, forkle, Klokke, og undertøy :)

Skrevet

Åh når jeg leser her, sååå mye joggis? Huff, får føash bacl til 17 -20 års alderen, hvor jeg, fordi jeg bare skulle være hjemme, så ut som en slabbedask.
Jeg klarer det ikke jeg.. Våkner aldri helt om jeg trer på meg slaksetøy.

Ellers er jeg helt vanlig kledd tror jeg; Jeans, skjorte, klokke og oppsatt hår. Ikke noe dill dall.

Anonymous poster hash: 7f452...284
Skrevet

Jeans, singlet og ullgenser. Sokker og plastsandaler fra Adidas. Undertøy, selvfølgelig.

Skrevet

Grå t skjorte og en lysblå olabukse, diamantøredobber og ring, sort safir kjede og ring. undertøy og barbeint.

Skrevet

Åh når jeg leser her, sååå mye joggis? Huff, får føash bacl til 17 -20 års alderen, hvor jeg, fordi jeg bare skulle være hjemme, så ut som en slabbedask.

Ellers er jeg helt vanlig kledd tror jeg; Jeans, skjorte, klokke og oppsatt hår. Ikke noe dill dall.

Trenger ikke være så våken alltid. Det er godt å daffe litt av og til. :P

Anonymous poster hash: 72ab8...ecd

Skrevet

Jeg våkner heller aldri dersom jeg ikke kler meg ordentlig. Jeg blir også fort daff dersom jeg trer på joggeklær idet jeg kommer inn døra hjemme... så jeg går som regel vanlig kledd til jeg skal legge meg.

Men etter en dusj på¨kvelden, så er det deilig å hive på seg en altfor stor nattrøye og ullsokker..mmmm men da kan jeg jo bare bli søvnig . ungene er lagt, og jeg skal nyte 10 minutt alene , før det er å legge seg i en god armkrok :)

Skrevet

Skjønner ikke disse innleggene jeg. Hvorfor er det interessant? Men jeg kan svare jeg...

Oransje arbekdsklær.sånne skikkelig usexye og selvmysende. Rydder i garasjen...

Skrevet

Akkurat nå har jeg en svart tunikagenser, svart tights og rosa hello kitty sokker :P

Skrevet

Har knekt foten , så får ikke på meg så mye , sitter i en sykehusbukse i str diger og en t -skjorte ;)

Anonymous poster hash: 6486d...e01
Gjest sussie77
Skrevet

Pysjbukse og en rød overdel. Har akkurat badet barna og ble våt, så tok liksågodt på meg dette.

Skrevet

jeg har på meg jaktbukse og et varmt ulltøy under, t-skjorte og ullsokker. støvler og ei tykk og go arbeidsjakke :-) etter en hel helg i samme tøy ska jammen dusjen bli god etterfulgt ned en myk pysj :-)

Anonymous poster hash: ea3b5...346

Skrevet

Grønn "dansebukse" fra cubus og en svær blå jobb tskjorte. 1 av vær sokk og svart truse.ingen bh. God nok beskrivelse? Haha ;)

Skrevet

Maleklær... Joggis, singlet og hettegenser. Har pusset og malt masse gamle ting. :) Et gammelt furu-trehvitt speil, gammel og godt brukt pidestall og et kafésett som har stått ute i for mange år å muglet. :) Yey!! Det blir så fint!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...