Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #1 Skrevet 1. september 2013 Poteter, ris og pasta Kveite, torsk, fiskepinner, fiskegrateng Røkt reinkjøtt, grillskiver, svinekoteletter, salt fårekjøtt, karbonader Masse frosne grønnsaker, deriblant erter, brokkoli og diverse blandinger. Hvitløksbrød. I kjøleskapet har jeg enda matfløte, kål, ost, melk, smør og margarin. Dijon sennep, ketchup, vanlig sennep. I matskapet har jeg kidneybønner, knuste tomater, risottoris og en god del annet som kanskje kan brukes. Forskjellige oljer har jeg også. Så hva ville du laget utifra ingrediensene? I går hadde vi kjøttkaker i brunsaus (tung middag) som vi spiser til lunsj nå straks. Liker nye oppskrifter, og gi meg gjerne tips om hvilke krydder/urter passer bra til maten Anonymous poster hash: f3e34...cad
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #2 Skrevet 1. september 2013 Har forresten også løk og hvitløk. Anonymous poster hash: f3e34...cad
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #3 Skrevet 1. september 2013 Fremdeles ikke kommet på noe å lage... Ingen som kan hjelpe litt? Anonymous poster hash: f3e34...cad
Første_Gang Skrevet 1. september 2013 #4 Skrevet 1. september 2013 Hva med stekt ris? da kan du jo stappe oppi hva som helst av det du har nevnt over. Nam-nam
hønemor0408 Skrevet 1. september 2013 #5 Skrevet 1. september 2013 ovnsbakte grønnsaker i matføte, stekte poteter og karbonader med sennep mmm!!
Mars17 Skrevet 1. september 2013 #6 Skrevet 1. september 2013 http://restemat.blogspot.no/ Jeg synes denne bloggen er fin, ikke så fancy ingredienser som mange andre matblogger.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå