Gå til innhold

Åh Gud bedre!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt verdens nydeligste, sjarmerende mann på byen i dag. Falt pladask, og kjenner jeg eg helt klar for å hive mannen ut. Hva faen gjor jeg nå da?

 

Anonymous poster hash: 0a0d9...3d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sov på det du, er ikkje sikkert du føler det same når du vaknar...

 

Anonymous poster hash: 5e883...bb3

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Om man skulle hive mannen ut for hver sjarmør man traff på sin vei hadde det jammen blitt gjennomtrekk i husene rundtom :D

Skrevet

Oi. Da skulle jeg ha kasta ut mannen for lenge siden. Møtt mange sjarmører gjennom årene og de årene vi har vært kjærester/gift. Heldigvis har jeg hatt vett nok til å ikke ødelegge et flott ekteskap pga. en sjarmerende døgnflue ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...