Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #1 Skrevet 1. september 2013 Har møtt verdens nydeligste, sjarmerende mann på byen i dag. Falt pladask, og kjenner jeg eg helt klar for å hive mannen ut. Hva faen gjor jeg nå da? Anonymous poster hash: 0a0d9...3d0
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #2 Skrevet 1. september 2013 Sov på det du, er ikkje sikkert du føler det same når du vaknar... Anonymous poster hash: 5e883...bb3
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 1. september 2013 #3 Skrevet 1. september 2013 Om man skulle hive mannen ut for hver sjarmør man traff på sin vei hadde det jammen blitt gjennomtrekk i husene rundtom
Gjest cd0da Skrevet 1. september 2013 #4 Skrevet 1. september 2013 Oi. Da skulle jeg ha kasta ut mannen for lenge siden. Møtt mange sjarmører gjennom årene og de årene vi har vært kjærester/gift. Heldigvis har jeg hatt vett nok til å ikke ødelegge et flott ekteskap pga. en sjarmerende døgnflue ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå