Gå til innhold

Holmestrand, Rælingen/Flateby eller Horten ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken av disse stedene ville du ha flyttet?

Anonymous poster hash: 57501...814

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rælingen/Flateby :)

Anonymous poster hash: 3c327...667
Skrevet

Horten. Bor selv i Holmestrand. Kommer til å flytte herfra når vi skal ha nestemann. Elendig barnehage dekning, utrolig dårlig jordmor tjeneste (var EI som var likanes der.. Hun var selvsagt bare vikar... Jordmor i denne kommunen er desverre ei man flykter ifra.. har snakket med fler om henne..) og en ganske død by.. egentlig..

Jeg er fra Vestfold, så at vi i det hele tatt valgte å flytte hit skjønner ikke jeg nå.. :-/

Anonymous poster hash: e0eb6...200
Skrevet (endret)

Rælingen/Flateby. Definitivt.

Forøvrig heter det hvilket sted.

Endret av Jenny251210
Skrevet

Holmestrand! :-)) Elsker byen og de som bor der.

Anonymous poster hash: 7744e...10f

Skrevet

Horten. Bor selv i Holmestrand. Kommer til å flytte herfra når vi skal ha nestemann. Elendig barnehage dekning, utrolig dårlig jordmor tjeneste (var EI som var likanes der.. Hun var selvsagt bare vikar... Jordmor i denne kommunen er desverre ei man flykter ifra.. har snakket med fler om henne..) og en ganske død by.. egentlig..

Jeg er fra Vestfold, så at vi i det hele tatt valgte å flytte hit skjønner ikke jeg nå.. :-/

jeg og bor i holmestrand :) er jm her så ille altså! Hadde ei med dobbelt navn som var veldig hyggelig jeg :)

Anonymous poster hash: de354...1e5

Skrevet

Holmestrand! :-)) Elsker byen og de som bor der.

Anonymous poster hash: 7744e...10f

U løv me? :D hehe :)

Skrevet

Holmestrand er en fin plass og bo, syns ihvertfall jeg :)

Skrevet

A.... S?

Skrevet

A.... S?

Jepp, enste jeg syns hu masa fælt om var kosthold, og den sukkersøte stemmen hu lagde! Grusom! Men ellers syns jeg hun var veldig hyggelig :)

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

A.... S?

Jepp, enste jeg syns hu masa fælt om var kosthold, og den sukkersøte stemmen hu lagde! Grusom! Men ellers syns jeg hun var veldig hyggelig :)

Jeg hadde henne første gangen. Stemmer det at hun ikke egentlig jobber der, men på sykehuset? 

Hadde ei "fast" der jeg møtte andre gangen. Navnet hennes startet med en M. Hun var forferdelig... Fikk kjeft jeg da jeg var på ettersamtale etter fødsel... Hun mente jeg ikke hadde gjort en god nok jobb fordi jeg ble satt igang... Og jeg fikk så huden føyk fordi jeg ikke greide å amme.. Jeg har skrevet om det tidligere på dette forumet, så gidder ikke skrive mer om det her nå .. :P

Flykta derfra og brukte kun legen etterpå.

Ser at jeg kupper tråden nå, så jeg utleverer nick nå jeg :) Så kan du pm meg om du vil :) Uansett koselig å "treffe på" noen i nærheten da :)

Skrevet

A.... S?

Jeg hadde henne første gangen. Stemmer det at hun ikke egentlig jobber der, men på sykehuset?

Hadde ei "fast" der jeg møtte andre gangen. Navnet hennes startet med en M. Hun var forferdelig... Fikk kjeft jeg da jeg var på ettersamtale etter fødsel... Hun mente jeg ikke hadde gjort en god nok jobb fordi jeg ble satt igang... Og jeg fikk så huden føyk fordi jeg ikke greide å amme.. Jeg har skrevet om det tidligere på dette forumet, så gidder ikke skrive mer om det her nå .. :P

Flykta derfra og brukte kun legen etterpå.

Ser at jeg kupper tråden nå, så jeg utleverer nick nå jeg :) Så kan du pm meg om du vil :) Uansett koselig å "treffe på" noen i nærheten da :)

a-s jobber egentlig på sykehuset :) hvor gammel er du? :)

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Jeg er 27. Men skal vi ta det på PM istede? Er redd vi kupper tråden her litt nå :P

Skrevet

Jeg ville ha flyttet til Horten. Er selv derfra, å skal flytte tilbake dit etterhvert :+)

Anonymous poster hash: 97c81...6f2

Skrevet

Rælingen, det er nærmere sivilisasjonen (Oslo)

Anonymous poster hash: 5223d...98b

Skrevet

Rælingen er koselig!

Anonymous poster hash: b8341...55f
Skrevet

Rælingen. Født og oppvokst der. Kunne virkelig tenkt meg å flytte tilbake. Men vi trives veldig godt der vi bor nå og da, et annet sted på nedre Romerike.

Anonymous poster hash: 80c97...f40

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Alt annet enn Holmestrand! Virker som om folket der ikke liker innflyttere ;-) fikk barnehageplass da, og en koselig jordmor. Men det var vel stort sett det ;) Horten har jeg aldri bodd, men tror det er litt samme der, at man må være derfra for å trives.

Skrevet

flateby,rælingen.fint sted og kort vei til oslo

Anonymous poster hash: 86d2a...f16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...