Gå til innhold

Hvilket parti skal dere stemme på, og hvorfor??

Anbefalte innlegg

Skrevet

:-)

Anonymous poster hash: f7071...e18
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har stemt SV. Pga miljø-, familie-, miljø-, skole-, velferdspolitikken. 

Anonymous poster hash: 56273...45c
Skrevet

Skal stemme rødt. Del godene!

Skrevet

Stemmer blått. På tide at noen andre får prøve seg. Den røde siden har feilet i mange år nå.

Anonymous poster hash: 298f6...b28
Skrevet

Pleier alltid å stemme Høyre, men nå blir det Krf fordi jeg vil at Krf og Venstre skal ha mer å si enn Frp i en eventuell ny regjering.

Grunnen til at jeg stemmer slik er pga. at jeg er for kontantstøtte, for at foreldrene selv skal få bestemme hvem som skal være hjemme i permisjon og en økning i barnetrygden.

Jeg handler også mye fra utlandet på nett og de blå er jo for å øke den famøse 200,- grensa.  :)

Anonymous poster hash: 1cab8...fdb
Skrevet

Høyre fordi jeg er skremt av byråkratiseringen til de rødgrønne, jeg er for frihet, privatisering og muligheter for næringslivet. Jeg tror de fleste mennesker vil dele goder rettferdig. Unntakene fins i alle partifarger.

Anonymous poster hash: a5b59...be8

Skrevet

Høyre fordi jeg er skremt av byråkratiseringen til de rødgrønne, jeg er for frihet, privatisering og muligheter for næringslivet. Jeg tror de fleste mennesker vil dele goder rettferdig. Unntakene fins i alle partifarger.

Anonymous poster hash: a5b59...be8

Skrevet

Venstre. Er redd for at FrP får mange mandater i blå regjering og hvis Venstre blir med kan man kanskje begrense skadene litt. KrF er dessverre altfor konservative i abortspørsmålet, egg/sæddonasjon-krangelen, litt mye fordømmende mot homofile (altså dobbeltmoralistiske) og litt for mye pro kirke til at den gode familiepolitikken veier opp.

Har lest partiprogram til Venstre og de har noen gode tanker om lærerutdanning, tallkrav til bemanning i barnehage, kollektivtrafikk og integrering, som er noe av det viktigste at det blir orden på for vår familie. Oljeboring i Lofoten, kontantstøtte og pappaperm gjelder ikke oss akkurat nå, så da får vi heller ta stilling til det ved et senere valg hvis det skulle bli aktuelt igjen.

Skrevet

Miljøpartiet de grønne eller et annet parti som er opptatt av at dyrene skal ha det godt.Få en slutt på pelsdyrnæringen.sikus med dyr.Dyreforsøk.osv.

Anonymous poster hash: 314b7...14f
Skrevet

Pleier alltid å stemme Høyre, men nå blir det Krf fordi jeg vil at Krf og Venstre skal ha mer å si enn Frp i en eventuell ny regjering.

Grunnen til at jeg stemmer slik er pga. at jeg er for kontantstøtte, for at foreldrene selv skal få bestemme hvem som skal være hjemme i permisjon og en økning i barnetrygden.

Jeg handler også mye fra utlandet på nett og de blå er jo for å øke den famøse 200,- grensa. :)

Anonymous poster hash: 1cab8...fdb

Venstre og KrF er jo for pappakvote, ikke for valgfrihet

Anonymous poster hash: 885dc...aa7

Skrevet

Høyre!

Jeg ønsker en stopp på denne sinnsyke byråkratiseringen av Norge.

Jeg er for valgfrihet og muligheten til å tenke selv uten en kommunistisk regjering som skal bestemme alt! Innvandringen (ikke arbeids innvandring) må stoppes og det må stilles høye krav til de som har fått lov til å blir her.

Politiet må rustes opp.

Formueskatten må bort og man må legge bedre til rette for det private næringslivet.

Norge trenger vekst iform av nye arbeidsplasser og mennesker som er villig til å gjøre en innsats ikke bare leve på trygd.

Skolesystemet trenger å rustes opp.

Anonymous poster hash: 8fa15...720

Skrevet

Jeg handler også mye fra utlandet på nett og de blå er jo for å øke den famøse 200,- grensa. :)Anonymous poster hash: 1cab8...fdb

Venstre og KrF er jo for pappakvote, ikke for valgfrihetAnonymous poster hash: 885dc...aa7

Det er fullstendig valgfritt med pappakvote! Vil dere ikke ha den så takk nei. Jeg håper så inderlig at kvoten ikke blir fjernet uavhengig av hvem som vinner valget, se til Danmark hva som skjedde der. Det at så mange mødre enda ikke klarer å ta pappakvoten for det det er viser bare hvor sårt den trengs!

Egoister!

Anonymous poster hash: a37f5...916

Skrevet

Jeg handler også mye fra utlandet på nett og de blå er jo for å øke den famøse 200,- grensa. :)Anonymous poster hash: 1cab8...fdb

Venstre og KrF er jo for pappakvote, ikke for valgfrihetAnonymous poster hash: 885dc...aa7

Det er fullstendig valgfritt med pappakvote! Vil dere ikke ha den så takk nei. Jeg håper så inderlig at kvoten ikke blir fjernet uavhengig av hvem som vinner valget, se til Danmark hva som skjedde der. Det at så mange mødre enda ikke klarer å ta pappakvoten for det det er viser bare hvor sårt den trengs!

Egoister!Anonymous poster hash: a37f5...916

Det er du som er egoisten her da. For selv om pappakvoten passer for deg og din familie så vil det ikke si at den passer for alleandre familier. Er mange som ikke får brukt denne kvoten og som må ty til ulønnet perm istedet, er det rettferdig syns du?

Anonymous poster hash: 8fa15...720

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...