Gå til innhold

Tør ikke lenger gå til postkassen :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du kan jo hente gårsdagens post på vei til skolen. Regninger forfaller ikke så fort. Hva gjorde moren din før du flyttet inn ? Merkelig at man kan ha så ulik oppfatning av samme område.

Anonymous poster hash: a406e...9c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo hente gårsdagens post på vei til skolen. Regninger forfaller ikke så fort. Hva gjorde moren din før du flyttet inn ? Merkelig at man kan ha så ulik oppfatning av samme område.

Anonymous poster hash: a406e...9c6

Posten har en tendens til å "forsvinne" her =/ 

Moren min hadde hjemmesykepleier som kom innom hver dag. Nå er dette kuttet ned til to ganger i uken.

Anonymous poster hash: 536b2...065

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hvorfor må du hente posten på kvelden? Hvorfor ikke når du kommer hjem fra skole/jobb, og likevel går forbi?

Akkurat nå er jeg litt desperat (Mannen hev meg ut med barnet vårt) så går på skole, og drar rett på jobb etterpå. Hektiske dager, men slik er det nå...

Nei, jeg mener, går du ikke forbi postkassen når du kommer hjem fra skole/jobb på kvelden? Må du ut en ekstra tur?

Skrevet

Hvorfor må du hente posten på kvelden? Hvorfor ikke når du kommer hjem fra skole/jobb, og likevel går forbi?

Akkurat nå er jeg litt desperat (Mannen hev meg ut med barnet vårt) så går på skole, og drar rett på jobb etterpå. Hektiske dager, men slik er det nå...

Nei, jeg mener, går du ikke forbi postkassen når du kommer hjem fra skole/jobb på kvelden? Må du ut en ekstra tur?

Jeg gjør det også, kommer an på hvor mye jeg bærer på. Det har skjedd da også :(

Jeg bare forstår ikke hva som er galt med menn som føler de har rett til å kalle jenter for horer :( 

Skrevet

finnes det ikke sykreatisk avd. det kan sette mennene inn på??????

Anonymous poster hash: 60704...a94
Skrevet

Gjør som meg, sett lås på postkassen og hent posten en gang i uken..når du f.eks har fri..

Jeg hadde en nabo som trakkaserte meg på samme måte.. Ble en brå slutt på trakkaseringen da jeg anmeldte han .. Han fikk seg en kraftig bot :)

Nå bor jeg et annet sted enn deg , men rare folk finnes der overalt

Anonymous poster hash: 02b34...082
Skrevet

Gjør som meg, sett lås på postkassen og hent posten en gang i uken..når du f.eks har fri..

Jeg hadde en nabo som trakkaserte meg på samme måte.. Ble en brå slutt på trakkaseringen da jeg anmeldte han .. Han fikk seg en kraftig bot :)

Nå bor jeg et annet sted enn deg , men rare folk finnes der overalt

Anonymous poster hash: 02b34...082

Det var en god ide! Og jeg føler meg temmelig dum som ikke har tenkt på det selv..... *Rødme*

Ja, raringer er det overalt. Helt utrolig. Godt å høre at din fikk en straff, det er jo helt syk oppførsel.

Skrevet

Siden du bor i groruddalen ville jeg skaffet meg en hund. Gjerne en stor svart en. Da får du fred. Jeg bodde i oslo i mange år, riktignok på den mer vennlige siden, men jeg kunne gå gjennom den verste slummen med hunden min uten at noen sa eller gjorde noe. Gikk jeg alene var det verre.

Anonymous poster hash: f32d2...4cd

Skrevet

Siden du bor i groruddalen ville jeg skaffet meg en hund. Gjerne en stor svart en. Da får du fred. Jeg bodde i oslo i mange år, riktignok på den mer vennlige siden, men jeg kunne gå gjennom den verste slummen med hunden min uten at noen sa eller gjorde noe. Gikk jeg alene var det verre.

Anonymous poster hash: f32d2...4cd

Vet du, vi har faktisk snakket om det. Moren min føler seg utrygg også, selv om jeg aldri ville kalt området for slum. Men har vært litt av hvert som har skjedd i nærområdet, så føler meg ikke trygg :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...