Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #1 Skrevet 31. august 2013 Iallefall ikke på kvelden. Bor på toppen av en liten bakke, tilbaketrukket fra veien, mens postkassen min og naboenes er nede ved hovedveien. I mange år nå har jeg gått ned til postkassen på kveldstid etter jobb, men det tror jeg sannelig ikke jeg tør lenger Den siste måneden har jeg blitt skremt av mannfolk som stirrer/går mot meg/kaller meg hore/oppfører seg truende hele TI ganger. Hvordan er det mulig??Forstår ikke hva det er som skjer jeg Fra nå av venter jeg heller til morgenen!! Anonymous poster hash: 536b2...065
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #2 Skrevet 31. august 2013 ??? Høres ut som du bor midt i slummen?? Hvem driver å roper hore etter naboene da??? Anonymous poster hash: 7725f...5d5
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #3 Skrevet 31. august 2013 Har du gjort noe som tilsier at mennene har noe i mot deg? Noen som har satt ut et falskt rykte om deg? Postmannen kanskje? Anonymous poster hash: 9a9bd...f4b
Juks Skrevet 31. august 2013 #4 Skrevet 31. august 2013 Uff, ekkelt ..hvorfor har det blitt slik , hjelper det å varsle politi?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #5 Skrevet 31. august 2013 meld det til politiet! Og spør naboen din om han ikke kunnet hentet posten din til dere vet noe om bakgrunnen for at det er sånn?? Anonymous poster hash: 9f0d1...c14
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #6 Skrevet 31. august 2013 Er jo fryktelig sjeldent i alle fall etnisk norske roper det etter andre. Har vært borti en del unge gutter av utenlandsk opprinnelse som skal tøffe seg å rope det etter norske jenter/ kvinner. Hva er alderen på dem? Kan noen ha sagt noe om deg? Skjønner at du er skremt. Anonymous poster hash: a5ad5...d91
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #7 Skrevet 31. august 2013 Kjøp deg hagle. Tviler på at de tørr komme med noen komentarer hvis du kommer med den over skulderen. Anonymous poster hash: c00bf...a55
Gjest sussie77 Skrevet 31. august 2013 #8 Skrevet 31. august 2013 Da hadde jeg gått i postkassa om morgenen. Skjønner at det er litt ekkelt da.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #10 Skrevet 31. august 2013 Hvor i alle dager bor du?! Anonymous poster hash: f11c7...c2f
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #11 Skrevet 31. august 2013 Enig med hun som nevnte hagle. Hadde jeg hatt hagle, ville den elsket å ligge på skuldra mi. Anonymous poster hash: d18fa...d8e
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #12 Skrevet 31. august 2013 Hagle over skulderen - HELT genialt! Trenger jo ikke være ekte engang, det vet jo ikke dem. Fantastisk forslag, synes jeg ser det...ruslende nedover med hagla på skulderen og litt sånn "prøv å bråk med meg, bitchææææs!" -holdning :) Anonymous poster hash: 66c7e...be6
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #13 Skrevet 1. september 2013 Har du gjort noe som tilsier at mennene har noe i mot deg? Noen som har satt ut et falskt rykte om deg? Postmannen kanskje? Anonymous poster hash: 9a9bd...f4b Nei, har ikke gjort noe Går på skole og jobber på kvelden så har sjeldent tid til noe annet. Bor hos moren min som tar vare på veslejenta. Null alkohol og rus. Kler meg ikke på en måte som ville forklart noe heller. Er heller ikke bare ved postkassen da, men det er liksom det siste. Tør ikke lenger gå på butikken etter et visst klokkeslett heller. Forstår ingenting Anonymous poster hash: 536b2...065
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #14 Skrevet 1. september 2013 Hvor i alle dager bor du?! Anonymous poster hash: f11c7...c2f Bor i Groruddalen. Ikke i et slummete område som noen over sier.. Anonymous poster hash: 536b2...065
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #15 Skrevet 1. september 2013 Hagle over skulderen - HELT genialt! Trenger jo ikke være ekte engang, det vet jo ikke dem. Fantastisk forslag, synes jeg ser det...ruslende nedover med hagla på skulderen og litt sånn "prøv å bråk med meg, bitchææææs!" -holdning :) Anonymous poster hash: 66c7e...be6 Hehe Akkurat nå er jeg faktisk desperat nok til å prøve det Anonymous poster hash: 536b2...065
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #16 Skrevet 1. september 2013 Da hadde jeg gått i postkassa om morgenen. Skjønner at det er litt ekkelt da. Ja, ikke sant. Moren min er dårlig til bens, men må nesten be henne gjøre det siden jeg går på skole. Anonymous poster hash: 536b2...065
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #17 Skrevet 1. september 2013 Hvor i alle dager bor du?! Anonymous poster hash: f11c7...c2f Bor i Groruddalen. Ikke i et slummete område som noen over sier.. Anonymous poster hash: 536b2...065 Groruddalen forklarte en hel del... Anonymous poster hash: 83e67...0cc
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #18 Skrevet 1. september 2013 Hvor i alle dager bor du?! Anonymous poster hash: f11c7...c2f Bor i Groruddalen. Ikke i et slummete område som noen over sier.. Anonymous poster hash: 536b2...065 Groruddalen ja. Det måtte jo være det. Er du nyinflyttet? Alle vet jo at det er et håpløst sted å bo. Flytt! Anonymous poster hash: fcc6d...31c
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #19 Skrevet 1. september 2013 Troll!!! Folk sjekker postkassen i Groruddalen også, og dere andre biter rett på...!!! Anonymous poster hash: a2098...008
Januars lykkeliten Skrevet 1. september 2013 #20 Skrevet 1. september 2013 Groruddalen ? Hvor da ? Har ALDRI blitt kallt hore noe som helst sted i hele groruddalen... Bodd her i hele mitt liv. Du kan ha syke naboer uansett hvor i landet/verden man bor, men at det skal være noe verre i groruddalen enn andre steder er bare tull....
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 1. september 2013 #21 Skrevet 1. september 2013 Hvorfor må du hente posten på kvelden? Hvorfor ikke når du kommer hjem fra skole/jobb, og likevel går forbi?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #22 Skrevet 1. september 2013 Troll!!! Folk sjekker postkassen i Groruddalen også, og dere andre biter rett på...!!! Anonymous poster hash: a2098...008 Så fordi dette ikke skjer med alle, så er det umulig at det skjer med meg? Anonymous poster hash: 536b2...065
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #23 Skrevet 1. september 2013 Hvorfor må du hente posten på kvelden? Hvorfor ikke når du kommer hjem fra skole/jobb, og likevel går forbi? Akkurat nå er jeg litt desperat (Mannen hev meg ut med barnet vårt) så går på skole, og drar rett på jobb etterpå. Hektiske dager, men slik er det nå... Anonymous poster hash: 536b2...065
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #24 Skrevet 1. september 2013 Hvorfor må du hente posten på kvelden? Hvorfor ikke når du kommer hjem fra skole/jobb, og likevel går forbi? Akkurat nå er jeg litt desperat (Mannen hev meg ut med barnet vårt) så går på skole, og drar rett på jobb etterpå. Hektiske dager, men slik er det nå... Anonymous poster hash: 536b2...065 Å herregud kvinne!! Hent posten før du går på skolen da! Helt alvorlig så tafatt det går an å bli!! Anonymous poster hash: 9592e...9e3
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #25 Skrevet 1. september 2013 Hvorfor må du hente posten på kvelden? Hvorfor ikke når du kommer hjem fra skole/jobb, og likevel går forbi? Akkurat nå er jeg litt desperat (Mannen hev meg ut med barnet vårt) så går på skole, og drar rett på jobb etterpå. Hektiske dager, men slik er det nå... Anonymous poster hash: 536b2...065 Å herregud kvinne!! Hent posten før du går på skolen da! Helt alvorlig så tafatt det går an å bli!! Anonymous poster hash: 9592e...9e3 Posten kommer ikke så tidlig!! Men uansett så skal det ikke være slik at man ikke engang kan gå til postkassen! Som sagt så har dette skjedd når jeg går til butikken og lignende også, men begynner å bli desperat når jeg ikke kan hente posten. Har ventet i det lengste med å be moren min gjøre dette (Hun er dårlig til bens og bakken er litt bratt) Men det har kommet til et punkt at jeg må det Anonymous poster hash: 536b2...065
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå