Gjest cd0da Skrevet 31. august 2013 #1 Skrevet 31. august 2013 Jeg har en tomatplante og etter at jentungen plukka av alle tomatene for noen uker siden måtte de begynne å vokse på nytt. Nå har jeg klart å holde henne unna den ene tomaten som har kommet igjen så lenge og den var blitt ganske stor og begynt å bli rød, men idag skjedde det! Ho klarte å snike seg ut verandadøra og ta tomaten min :'(
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #2 Skrevet 31. august 2013 Å nei å nei... Sender deg en god klem Anonymous poster hash: 35bb4...469
Musemorbr / Skrevet 31. august 2013 #3 Skrevet 31. august 2013 Haha sånn er det åvha barn. Forbered deg på aldri å få smake en hjemmedyrket tomat igjen.
Gjest vinterbrud Skrevet 31. august 2013 #4 Skrevet 31. august 2013 Samma her,men her er det jorbærene som forsvinner før jeg rekker å registrere at de er modne.
mylittlecat Skrevet 31. august 2013 #5 Skrevet 31. august 2013 Haha, høres kjent ut! Her er plommetreet ribba, og det før de rakk å bli modne
Mamma til to gulljenter Skrevet 31. august 2013 #6 Skrevet 31. august 2013 Legg den bare på en skål i vinduskarmen. Den vil modnes ferdig der :-)
Gjest cd0da Skrevet 31. august 2013 #7 Skrevet 31. august 2013 Så godt å høre at flere har "sultne" barn Den var tygd i fillebiter og spytta ut igjen så er nok ikke noe igjen som kan modnes
skinnfilla Skrevet 31. august 2013 #8 Skrevet 31. august 2013 Min storebror var 2-3 år da plukket sin morfars tomater, de var ikke modne og han plukket alle. Morfar ble kjempesint og mamma ville reise med gutten ,men mormor sa de skulle bli. Bror var fornærma, han hadde jo bare vært snill... Morfar sto og kastet tomaten oppi en kasse ,skulle ha de inn for å modne de der. Poden står og ser på med hendene på ryggen ,og med et strengt blikk sa han: Stal e tømme heile tassa di, fær ? ( skal jeg tømme hele kassa di, morfar?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå