Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #1 Skrevet 31. august 2013 Jeg ønsker å ha en navnefest for datteren min, og har satt en dato. Da mannen min ikke er norsk har han ingen familie her, og de bor for langt unna til å ta turen helt hit.Har selv ingen søsken og ingen kontakt med min fars side av familien. Min mor var attpåklatt og fikk meg relativt sent, så alle mine fettere og kusiner er mye eldre enn meg og tanter og onkler begynner å bli veldig gamle, dermed har jeg ikke så nær kontakt med noen av disse. Jeg har stefamilie, men alle mine stesøsken bor på andre kanter av landet, og vi er vel ikke så nære som jeg kanskje trodde.Jeg ønsker å sette litt stas på datteren min, og jeg vil ikke at hun skal vokse opp så ensom som jeg gjorde. Jeg har noen venner jeg har vokst opp med som praktisk talt er familie som jeg ønsker å invitere, men det føles så rart. Min mor og stefar kommer selvfølgelig også.Usj.. skal jeg avlyse hele greia?Jeg vet jeg ikke burde, men akkurat nå har jeg bare en vond klomp i magen Noen som selv ikke har så mye familie? Hva gjorde dere? Anonymous poster hash: 364b5...2d6
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #2 Skrevet 31. august 2013 Inviter venner Anonymous poster hash: 6042f...591
smurfis Skrevet 31. august 2013 #3 Skrevet 31. august 2013 Du, vi har en bitte liten familie vi også..Mannen er ikke norsk så vi har samme problem. Men inviter rubbel og bit så er det garantert noen som dukker opp. Hvor mange trenger du for at det skal bli vellykket egentlig? Om det kommer 5 stk så blir det jo koselig ikke sant? Intimt og koselig:) Lag noe godt å spise, vær glad for at du slipper å styre så himla mye (for det blir jo litt styrete om det kommer mange mennesker) og kos dere med de som kommer:)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #4 Skrevet 31. august 2013 Jeg har en alkoholisert mamma og en pappa som bor i Tyskland. En bror som ikke bryr seg og resten av familien har andre familier. Jeg droppet navnefest og jeg har flyttet langt bort fra familien så jeg slipper å være nær det jeg uansett ikke kan få. Her vi bor nå har jeg fått et tort nettverk av venner og naboer. Gull verd ! Anonymous poster hash: 3f58c...a8c
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #5 Skrevet 31. august 2013 samme som deg og vi inviterer venner... Anonymous poster hash: 5005a...935
Ikkesåallerværst Skrevet 31. august 2013 #6 Skrevet 31. august 2013 Du har jo noen å invitere! Mormor, stebestefar og dine gode venner. Det er da godt nok! Vi har litt større familie enn deg, men inviterte også to gode venner. Da var vi 12 stykker og hadde festen hjemme.
beibilykke Skrevet 31. august 2013 #7 Skrevet 31. august 2013 Inviter done gode venner og så kommer jo foreldrene dine mye koseligere med en intim feiring med de beste av de beste enn å invitere gud og værmann fra fjernt og nært.. Dere får det nok kjempe koselig
☆☆☆ Skrevet 31. august 2013 #8 Skrevet 31. august 2013 Inviter dei du ønskar å ha i livet til barnet. Om dette er familie eller nære vennar blir det same. .
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #9 Skrevet 31. august 2013 Jaaaa venner, og venner med barn!! lykke til!! Anonymous poster hash: 92048...132
<3 2G <3 Skrevet 31. august 2013 #10 Skrevet 31. august 2013 Venner er familie en velger selv Vi har mer venner enn familie rundt oss så vi ser ikke helt problemet. Vi har med de som vi vil ha rundt barnet.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #11 Skrevet 31. august 2013 Takk for svar dere! Jeg tenkte kanskje at folk ville synes det var unaturlig å bli bedt når de kun er "venner", har tenkt at dåp/navnefest er mer sånn familie only greie. Men som dere sier så kan venner være like nære som familie, eller kanskje enda nærere.Følte at det ville kommet så tydelig frem hvor lite familie jenta mi har når det er så få som kan komme/blir invitert, men dersom det er de få menneskene som kommer som ønsker å være der for henne videre i livet hennes er det jo nettopp disse som skal være til stede på dagen, samme hvilken relasjon de har.Nå gleder jeg meg litt til å feire jenta mi HI Anonymous poster hash: 364b5...2d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå