Gå til innhold

Jeg har termin 10. november og mannen vil til london i desember

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er nr 3 så ser ikke helt for meg å være alene med alle 3 døgnet rundt i 4 dager bare 3 uker etter hun er født. Kjenner jeg vil si nei, mest pga økonomien heller ikke tillater det, men samtidig unne han det.

Hva hadde dere gjort?

Anonymous poster hash: 462bd...938
Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 barn, 1 nyfødt baby og egentlig ikke råd til en slik tur. Klarer han ikke å tenke selv at det går ikke??

Anonymous poster hash: 94bea...1be
Skrevet

Egoistisk av mannen din og engang vurdere det. En ting er nå barna mtp fødsel, ,nattevåk etc men om økonomien er trang i tillegg så vil han svi av flere tusen på heisatur.. nei alvorlig talt!!

Skrevet

Hadde sagt nei. Det burde han forstå.

Skrevet

Hvis ikke økonomien tillater det så er det jo på trynet at han i det hele tatt tenker tanken selv. Desember blir gjerne en dyr måned uansett om man ikke også skal bruke penger på en tur man egentlig ikke har råd til.

Å "nekte ham" å dra er ikke helt min greie, men fortell ham at du bekymrer deg for om dere egentlig har råd til dette nå, samt at du gruer for å være alene med alle tre når minste er så liten, men at han får gjøre som han vil.

Har han litt omløp i topplokket vil han revurdere det hele.

Kunne han kanskje tatt med seg de større barna?

Skrevet

Wops, kom visst to ganger denne.

Skrevet

De større barna er bare 3 og 5 år, så synes ikke london er noe sted å reise i desember for de små.

HI

Skrevet

Du får spørre om HAN ville vært alene med alle tre inkl nyfødt i fire dager. Tipper han ikke ville ønsket det.

Egoist!

Skrevet

Jeg synes også han burde kunne tenke seg om selv og se at dette ikke er en god ide. Om han likevel vil dra ber du ham ta de to eldste med - de tar ikke skade av å være i London en helg med pappaen sin. Si NEI til å være alene med alle tre i 4 dager - det er lov det!

Anonymous poster hash: 210cf...6cf
Skrevet

Om det bare er en hyggetur syns jeg dette er svært egoistisk. Jeg hadde nok ikke sagt nei, men lagt det frem slik at han selv så på denne turen som helt uaktuell.

Skrevet

Jeg er meg, og jeg ville nok ha unnet ham dette. Prøvd å få det til å gå opp. Å være alene med tre stk i fire dager overlever man. Det jeg ev stusser over er det økonomiske aspektet, men nå er det fire mnd til desember og tid til å spare. Jeg hadde iallefall unnet ham det.

Anonymous poster hash: 0355c...85f

Skrevet

Hvorfor i all verden vil han det?

Skrevet

Han vil handle julegaver og slappe av, men det blir jo dyre julegaver da..mtp at turen også skal betales.

Skrevet

Hva er det han har gjort omkring den tiden som tilsier at han trenger å slappe av da? I forhold til deg, mener jeg?

De seks ukene etter fødsel er en "pålagt" sykemelding for mor. Jeg hadde ikke "unnet" han en tur, jeg hadde mye heller ønsket at han var hjemme og stelte med meg og barna. Og min mann hadde aldri i verden reist noe sted, for såpass god medfelle og medforelder er han.

Anonymous poster hash: 47c6f...56e
Skrevet

Kom han bare hjem og sa han ville på tur? Vil han dra alene/ med gutta eller har han spurt deg om dere alle skal dra sammen?

Egotur når dere har en mnd gammel baby i tillegg til 2 små barn hører ikke hjemme noen sted med mindre det er utdrikkingslag til nød. Hvis tanken var at dere alle skulle reise for å shoppe å slappe så synes jeg ikke det høres så fryktelig avslappende ut å dra til London mitt på vinteren med 3 små barn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...