Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #1 Skrevet 30. august 2013 Sitter og ser på finn.no, og ser mange selger voksipose. Hva er fordelene med disse i forhold til f.eks skinnpose? Venter barn i november og er litt ny i babyutstyrsjungelen Anonymous poster hash: e63d7...76f
Fae Skrevet 30. august 2013 #2 Skrevet 30. august 2013 Både voksipose og lammeskinnspose er begge deler kjempegode alternativer. I hovedsak er det slik at smaken er som baken, nemlig delt. Hadde voksipose med førstemann og elsket den. Det var den typen man kunne knyte og bruke som leketeppe, bærebag og vognpose. Helt fantastisk. Denne gangen får jeg en lammeskinnspose og er spent på om jeg blir like glad i den.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 30. august 2013 #3 Skrevet 30. august 2013 Voksi er et eget merke, og posene er fylt med dun og ull (i Urban-modellen i hvertfall). Du kan ta av trekket på Voksi classic, og bytte det eller vaske det. Vi hadde Voksi Urban til førstemann og var kjempefornøyd, kan absolutt anbefale den. Men nå til andremann har vi en hjemmesydd pose som kan brukes både i bilstolen og i vogna. Den er fylt med en tynn dundyne. For jeg begynte å tenke over kriteriene mine sist gang. Den skulle være best i test og flammesikker og hit og dit og opp og ned...og så oppdaget jeg en ting; så lenge den holder ungen varm er det ikke så farlig med alt det andre! Selv om en pose «bare» kom på tredjeplass i testen, betyr det ikke at den vil gjøre jobben utmerket for det. Det er nemlig ikke så vanskelig å være en varm vognpose. Vi bor ikke i Sibir! I gamle dager nøyde de seg med varme klær og en dyne, og det fungerte sikkert flott det også. Det eneste er at en pose blir mer omsluttende.
Bare blåbær Skrevet 30. august 2013 #4 Skrevet 30. august 2013 Jeg hadde voksipose (clasic) til min oktoberunge, og jeg var superfornøyd. Den har knyting som hun over sier, kan den brukes til mye. Det som er spesiellt kjekt, er at den kan strammes litt, slik at den ikke blir så åpen rundt ungen. Mitt barn lå bare med body, hals og lue i posen, og det midt på vinteren i f. Eks -10 grader. Var god og varm hele tiden. En hærlig pose som jeg håper å få brukt en gang til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå