Gå til innhold

Gutt 7 år med bekymringer på skolen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

De skal begynne med skikkelig gym i år og derfor også dusjing etterpå. Han vil ikke det da for ingen skal få se tissen hans... Han hadde til og med spurt lærinna om han kunne bruke badebukse i dusjen, men fått nei til dette...

Jeg har i dag forsøkt å prate med han uten å komme noen vei. Er det vanlig at så små gutter er så private, om jeg kan si det slik? Noen tips for hvordan jeg kan nå frem?

Anonymous poster hash: 5d8ce...921

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det irriterer meg så grenseløst at det fremdeles er fellesdusjer på skoler, offentlig bad osv. Hvor vanskelig og dyrt er det egentlig å sette opp noen skillevegger mellom dusjene...

Anonymous poster hash: 95812...389
Skrevet

Det irriterer meg så grenseløst at det fremdeles er fellesdusjer på skoler, offentlig bad osv. Hvor vanskelig og dyrt er det egentlig å sette opp noen skillevegger mellom dusjene...  Anonymous poster hash: 95812...389

Forsåvidt enig i den og ikke forstår jeg hvorfor han ikke kan bruke badebukse heller om det hjelper han, meeeen jeg tenkte å gjøre et forsøk på endre litt på gutten min før jeg drar med meg snekkern bort på skolen ;) Vi har ihvertfall gjort en god jobb med å få han til å passe på sine edle deler tydeligvis... Jeg sa til han i sta at: "jamen når du dusjer her hjemme bryr du deg da ikke om vi andre flyr inn og ut av badet" "Nei, men vi er jo en familie da mamma" <3 I svømmehallen har han visst fått bruke badebukse i dusjen av sin far... Nuvel, hi

Anonymous poster hash: 5d8ce...921

Skrevet

Min er i den alderen og synes også det er lite kult at andre kan se tissen hans på svømming i dusjen. Han var også flau for å vise den til legen på 6-års kontrollen. Det er vel bare den alderen de blir mer flau.

Var slik selv jeg. Husker det var dritflaut å dusje med de andre.

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Skjønner godt at han ikke får bruke badebukse i dusjen etter gymmen.  Det vil dessuten skape mye mer oppmerksomhet og ubehag enn å vise fram tissen.  7 åringer kan våre hjerteløse og det vil fort bli kommentarer om at "Per" bruker badebukse i dusjen.

Far må ta gutten med på svømming og lære ham å dusje uten badebukse.  Det skal man jo også gjøre av hygieniske årsaker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...