Gå til innhold

Nickfredag; hvem av forumets igjenværende nick liker du, og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det er litt hyggeligere enn å skulle oute hverandre.

Så hvem av de som er her inne fortsatt liker du, og hvorfor ;) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange, faktisk de aller fleste :-) Fordi de fleste er trivelige når de svarer med nick.

Skrevet

Mitt eget, fordi jeg aldri har gjort meg til snakkis, aldri nevnt i favoritt-bruker tråder, aldri nevnt ut som ufin osv. Godt å vite at man er "anonym" på et forum som dette har vist seg å være..

Anonymous poster hash: 2f5a2...768

Skrevet

Iiiik, Stjerna, og Irene Adler som jeg kommer på nå, men mange flere også. Savner dynamikken her inne...

Anonymous poster hash: 7e8e7...b1d
Skrevet

har ikke vært her så veldig lenge men undrende ullteppe og mamma til will og ailo har jeg fått et veldig godt inntrykk av :)

Skrevet

Iiiik, Stjerna, lillagorilla, anastacia beverhausen, ostepop, elsker livet, countess, tyrkisk pepper, mamman til nurket, samesara, gråsone...og sikkert noen flere.

Savner overlord, pila og alva.

Anonymous poster hash: 78c9a...a0b

Skrevet

har ikke vært her så veldig lenge men undrende ullteppe og mamma til will og ailo har jeg fått et veldig godt inntrykk av :)

Ja, enig. Og SameSara.

Anonymous poster hash: 7e8e7...b1d

Skrevet

Bare til info så er dette sikkert tråd nummer 10 som omhandler "favorittene" deres som erlaget det siste døgnet.. Begynner å bli litt kjedelig nå!

Anonymous poster hash: c66d7...04f
Skrevet

Er ikke her så ofte for tiden, men mener jeg så Tyrkisk Pepper her enda? Hun har jeg alltid likt :) + mange andre ulltepper og koslige folk

Skrevet (endret)

Meg selv!! For jeg har best musikksmak!! :-) Nærmer seg 14. sept nå..!:-0

Endret av Violeta Violeta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...