Gå til innhold

når starte med barnebursdag.?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en datter som blir 3 nå om 2 uker. Lurer på om det er for tidlig?

Anonymous poster hash: cc56d...541

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tre år er ok syns jeg :)

Anonymous poster hash: 7fcbd...494

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Vi skal ha treårsdag nå, og da inviterer vi de tre nærmeste lekekameratene hans, synes det blir nok ;) Hadde vi hatt stort hus kunne jeg kanskje tenkt meg å invitere noen til, men han har de fleste vennene sine i bhg, og da blir det sånn alle/noen få-dilemma, og det orker jeg ikke.

Skrevet

Her begynner vi med barnehagebursdag når de blir 4. Før det har jeg bare invitert mine venner med barn på ca samme alder.

Skrevet

Jeg synes også 3 år er ok. Trenger ikke å være så stort, men når de er 3 år vet de at de har bursdag og forventer nok en liten feiring med noen unger. Noen starter ved 2 år - dét synes jeg er tidlig!

Anonymous poster hash: e37bd...5b5
Gjest Julia1984
Skrevet

Feiret 1 årsdag med 3 andre 1 åringer. Moro, alle 4 ettåringer med bursdagshatter og kake over HELE seg:-)

Skrevet

Vi starter med bhgbursdager ved 4år. Før det har vi familie og venner på feiringa :)

Skrevet

Vi hadde ikke barnebursdag ved tre år. Hun hadde ingen forventning om det, men hadde STORE forventninger til barnehagefeiringen.

De fleste jeg vet om som har feiret ved 3-års alder har eldre søsken, og har dermed "lært" seg hva barnebursdag er:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...