Gå til innhold

Jeg føler meg helt rævva:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sukk, kjenner jeg blir deprimert. Føler meg helt blæh:(

Det er 3.5 måneder siden fødsel og jeg prøver å spise sunt og bevege meg, men kiloene sitter som støpt. Strekkmerker og løs hud, cellulitter og edderkoppårer. Røyter som en hund og begynner å få måne. Fant t.o.m et grått hår i dag. 28 år er jeg:(

Prøver så hardt! Jeg sminker meg og ordner håret, og prøver å kle meg fint. Men jeg føler at jeg ikke ser bra ut i det hele tatt! Har bare lyst å legge meg *sytesyte*

Anonymous poster hash: 93712...16d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg godt igjen og skjøner at det går innpå deg. Ikke heng deg alt for mye opp i alt det fysiske nå, du har blitt mamma og det synes.

Hør med frisøren om de kan gjøre noe for deg, begynn å trene evt 30 days shreed eller på senter.

Strekkmerker, cellutiter og edderkoppårer blekner med tiden.

Aller viktigst er at du slutter å dømme deg selv så hardt, du er vakker akkurat sånn du er. Det er bare at du ike ser det!

Anonymous poster hash: b5b2b...0dd
Skrevet

Oi, har du ikke funnet grå hår før nå?? Jeg hadde mye grå hår da jeg var 28 år og måtte farge det for at de ikke skulle synes. Det første grå håret fant jeg vel da jeg var 17-18 år, men det tok vel nesten 10 år før det begynte å bli mange av dem...

Det at du mister hår er helt normalt 3,5mnd etter fødsel, det ville vært mer rart hvis du ikke gjorde det. Det er sånn at under svangerskapet og den første tiden etterpå, så mister vi ikke hår og derfor er det veldig mange som løsner på en gang og man føler at man nesten blir skalla. Heldigvis kommer håret tilbake (selv om jeg vet om mange som har klipt seg fordi så mange hår vokser ut samtidig at det ser rart ut med alle de korte) og om noen måneder er alt som før :)

Når det gjelder vekt osv, er det bare å ta tiden til hjelp. Mitt yngste barn er nå 3,5 år og nå går vekta mi nedover, mens jeg ammet og gikk hjemme var jeg ikke i nærheten av å gå ned noe som helst, men sånn er det, kjøp klær som passer (ikke den størrelsen du pleier å bruke) og noe som kler deg sånn du ser ut nå. Og selv om jeg egentlig er helt i mot solarium, så er det ingenting som hjelper mer enn 2-3 x 10 min der, hvis man ikke har fått nytt sommeren (som jeg antar du ikke har fått gjort med en baby på 3,5mnd).

Anonymous poster hash: 07e3b...37f
Skrevet

Tusen takk for gode og trøstende svar! Det gjorde godt:) Jeg visste ikke at det var vanlig å finne grå hår så tidlig. Så for meg at jeg gikk inn i 30-årene som gråhåret nå.

Jeg vet at jeg burde ta tiden til hjelp og så blir nok ting litt bedre, men kjenner jeg blir så trist når jeg ser så mange vakre damer og så føler jeg selv som et dass:(

Klem fra meg

Skrevet

Tusen takk for gode og trøstende svar! Det gjorde godt:) Jeg visste ikke at det var vanlig å finne grå hår så tidlig. Så for meg at jeg gikk inn i 30-årene som gråhåret nå.

Jeg vet at jeg burde ta tiden til hjelp og så blir nok ting litt bedre, men kjenner jeg blir så trist når jeg ser så mange vakre damer og så føler jeg selv som et dass:(

Klem fra meg

Jeg fant mitt første grå hår som 24-åring!! Er 26 år nå og har heldigvis ikke fått så mange flere.:)

Anonymous poster hash: e1606...6ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...